niedziela, 28 lipca 2019

ANWEN Proteinowa Magnolia - odżywka do włosów o średniej porowatości

Kosmetyki Anwen były na mojej zakupowej liście dość długo.  Stwierdziłam, że czas w końcu samemu sprawdzić ich działanie na sobie. Zrobiłam więc na stronie Anwen test na porowatość włosów i wybrałam dedykowane im odżywki. Kupiłam w sklepie Naturalny Punkt Widzenia dwie: nawilżający bez i proteinowa magnolia. O ile bez nie do końca sprawdził się na moich włosach, tak magnolia okazała się bardzo dobra. Odżywka Proteinowa Magnolia w swoim składzie zawiera odpowiednią kompozycję protein: mleczne, z owsa oraz hydrolizowaną keratynę, które ze względu na swoją budowę zostały optymalnie dopasowane do potrzeb średnioporowatych włosów.



Odżywka jest odpowiednio gęsta, bez problemu nakłada się na włosy i z nich nie spływa. Aplikację umila też bardzo przyjemny zapach. Trzymałam ją kilka minut na włosach i spłukiwałam wodą. Podczas spłukiwania czuć, że na włosach jest odżywka, są lejące, nie plączą się wręcz są właściwie gładkie. Bardzo mi to odpowiada. Włosy rozczesują się bez problemu, po wysuszeniu są nawilżone, gładkie i miękkie w dotyku, nie puszą się. Odżywka robi więc to, czego oczekuję od tego typu produktu. Byłam z niej bardzo zadowolona. To dobra odżywka.
Odżywka zawiera Phenoxyethanol więc jeśli ktoś unika tego składnika, to informuję. 

Lubicie kosmetyki Anwen?
Pozdrowienia
violka42

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Hydrolyzed Milk Protein, Hydrolyzed Oats, Hydrolyzed Keratin, Cetrimonium Chloride, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum.

4 komentarze:

  1. Kusi mnie od dawna seria od Anwen, ale jeszcze jej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Anwen kuszą mnie już od jakiegoś czasu, ale mam problem z doborem tych odpowiednich do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zrobiłam test i tak wybrałam, jak w tym teście wyszło

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.