poniedziałek, 5 sierpnia 2019

EOLaboratorie ultra-odżywczy krem-żel pod prysznic tajskie mango

Pod prysznicem głównie towarzyszą mi naturalne mydełka, które od lat stosuję. Lubię jednak zmiany i od czasu do czasu wybieram żele pod prysznic. Na ultra-odżywczy krem-żel pod prysznic tajskie mango namówiła mnie Anula, która wie, co dobre. Ultra - odżywczy krem-żel pod prysznic na bazie kompleksu wyciągów ziołowych, delikatnie oczyszcza skórę i daje niezapomniany aromat. Ekstrakt z mango zwiększa elastyczność i jędrność skóry. Poczułam się skuszona i kupiłam to cudo w jednym z ulubionych sklepów Iwos.


Ten cudowny żel ma kremową i gęstą konsystencję. Pieni się bardzo dobrze, a zapach mango, dojrzałego i soczystego umila aplikację. Jeśli lubicie zapach mango, to ten żel jest obowiązkowy do wypróbowania. Myślę, że się nie zawiedziecie.  Oczywiście żel nie przesusza skóry i nie podrażnia. Jeśli do tego dodam, że kosztuje niecałe 12,00 zł to po prostu trzeba go mieć. Polecam z całego serca. Wiem, że to tylko żel pod prysznic, ale daje niesamowitą przyjemność i energię na cały dzień albo ten dzień przyjemnie  kończy.

Lubicie kosmetyki o zapachu mango?
Pozdrowienia
violka42

Skład:
Aqua, Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract (ekstrakt mango), Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok z aloesu), Sodium Coco Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (olej ze słodkich migdałów), Olea Europaea (Olive) Oil (oliwa z oliwek), Jojoba Oil (olej jojoba), Perfume, Benzyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid

7 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki o tym zapachu, ale tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo kochana!
    Musimy jeszcze sprawdzić lotion do ciała do kompletu :) jeśli pachnie tak samo jak żel to będzie cudo :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwos potwierdza - pachną tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować, zainteresowałaś mnie:) Mam i też swój sprawdzony sklep https://koreabu.pl proponują tu kosmetyki koreańskie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.