wtorek, 6 sierpnia 2019

Resibo multifunkcyjny peeling do twarzy

Kosmetyki marki Resibo odkryłam już dłuższy czas temu. Mam swoich ulubieńców i do nich często wracam. Nie o wszystkich jeszcze pisałam, ale z pewnością to nadrobię. Jednym z ulubieńców jest multifunkcyjny peeling do twarzy, który właśnie wykończyłam, kolejne opakowanie już w użyciu.


Producent obiecuje: "Multifunkcyjny peeling do twarzy, idealny do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Zastosowany w nim biologicznie aktywny trójpeptyd PerfectionPeptide P3 przyspiesza odnowę naskórka, znacząco wpływa na poziom nawilżenia skóry i wyraźnie ją wygładza, zmniejszając zmarszczki. Efekt ten wzmacnia ekstrakt z owocu papai, który degraduje komórki wierzchnich warstw skóry, poprawiając tym samym jej koloryt i ogólny stan, a jednocześnie mocno nawilżając. Dzięki zawartości białej glinki – peeling nie tylko złuszcza, ale też odżywia i wygładza cerę, absorbując nadmiar sebum, poprawiając jej koloryt i łagodząc podrażnienia. Koloidalna mąka z owsa działa przeciwutleniająco i łagodzi podrażnienia. Skóra z każdym dniem staje się zdrowsza, gładsza, bardziej odżywiona i promienna. Po prostu jak nowa!"


Peeling jest gęsty, kremowy z wyczuwalnymi drobinkami. Pachnie przyjemnie. Bez problemu nakłada się na skórę, nie spływa z twarzy. Używałam go w zależności od potrzeby na 2 sposoby. Gdy potrzebowałam mocniejszego oczyszczenia po nałożeniu masowałam twarz i zostawiałam na 10 minut. Po spłukaniu skóra od wpływem enzymów zwykle była lekko zaczerwieniona, ale szybko ten efekt mijał. Najczęściej jednak zostawiałam go po nałożeniu na 10 minut, następnie lekko masowałam twarz i  od razu spłukiwałam wodą. Wtedy nie odczuwałam dyskomfortu, skóra nie reagowała zaczerwienieniem. Była gładka w dotyku, pory obkurczone, wyglądała zdrowo. Peeling stosowałam raz w tygodniu, w zupełności mi to wystarczało. Lubię ten peeling i do niego wracam. Mojej skórze najlepiej służą enzymatyczne peelingi, ten jest enzymatyczno-mechaniczny w zależności od sposobu, w jakim go stosujemy. Możemy sami decydować czego w danej chwili oczekuje nasza skóra. I to mi bardzo odpowiada.


Kosmetyki Resibo możecie kupić na stronie producenta i w wielu sklepach internetowych, np. tutaj.

Lubicie kosmetyki Resibo?
Pozdrowienia
violka42

Skład:
Aqua, Kaolin*, Cetearyl Alcohol*, Persea Gratissima Oil, Glycerin, Apricot Kernel Oil Polyglyceryl-4 Esters, Helianthus Annuus Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Hydrated Silica, Propanediol, Avena Sativa Kernel Flour*, Butyrospermum Parkii Butter, Jojoba Esters*, Tocopherol, Cetearyl Glucoside*, Carica Papaya Fruit Extract, Hexanoyl Dipeptide-3 Norleucine Acetate, Isomalt, Xanthan Gum, Sodium Phytate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum
*składniki posiadające certyfikat naturalności

4 komentarze:

  1. Znam inne produkty Resibo, które omawiałam niedawno na swoim blogu. Są przyjemne w działaniu, ale na razie nie poczułam 'chemii' między nami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też bywa, na szczęście wybór naturalnych kosmetyków jest bardzo duży

      Usuń
  2. Ja niewiele wiem na temat kosmetyków Resibo - tak naprawdę miałam tylko olejek do demakijażu i bardzo go lubiłam za działanie. Teraz przymierzam sie do kremu o działaniu rozświetlającym

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.