sobota, 31 sierpnia 2019

Senkara olejek do twarzy Sweet Dreams - odkrycie kosmetyczne lata

Kosmetyk, który towarzyszył mi przez całe lato i co więcej okazał się kosmetycznym odkryciem lata jest olejek do twarzy Sweet Dreems marki Senkara. 


Od producenta: "olejek to odpowiednio dobrana mieszanina najlepszych naturalnych olejów roślinnych, o wysokich właściwościach odżywczych i regenerujących. Skutecznie usuwa zalegający na twarzy zebrany w ciągu dnia brud i resztki makijażu. Sweet Dreams to lekki, hydrofilowy olejek powstały z połączenia olejów arbuzowego, brzoskwiniowego, konopnego i rycynowego o wysokich właściwościach odżywczych i nawilżających. Olejek do mycia twarzy został dodatkowo wzbogacony odpowiednio dobranymi olejkami eterycznymi o działaniu kojącym, uspokajającym, oczyszczającym i przeciwzapalnym. Wszystko to sprawia, że skóra jest czysta, odprężona i zrelaksowana, idealnie przygotowana do snu. Sweet Dreams szczególnie polecamy do demakijażu twarzy. Będzie również odpowiedni do delikatnego oczyszczania właściwego".


Demakijaż jest dla mnie bardzo ważnym rytuałem pielęgnacyjnym. Wychodzę z założenia, że tylko dobrze oczyszczona skóra przyjmie z wdzięcznością nałożone serum lub krem. Do demakijażu przywiązuję więc dużą wagę i wybieram sprawdzone produkty. Nałożone dalsze kroki pielęgnacji bez dobrego oczyszczenia skóry nie mają sensu. Olejek jest idealny do wieczornego oczyszczania. Stosowałam go zgodnie z zaleceniem. Dwie pompki olejku nakładam na twarz i masuję skórę, aby dobrze rozpuścić brud i to, co mam na skórze. To bardzo przyjemny moment. Następnie mokrymi dłońmi znowu masuję skórę. Pod wpływem wody olejek zmienia się w emulsję i bardzo dobrze się spłukuje. 

Skóra jest gładka i przyjemna w dotyku, dobrze oczyszczona. Delikatny pomarańczowy zapach dodatkowo umila stosowanie. Uwielbiałam ten wieczorny wakacyjny rytuał, który odprężał i relaksował mnie po całym dniu. Olejek dodatkowo jest wydajny i skuteczny. Polubiłam go bardzo. To wszystko sprawia, że mam dużą ochotę na pozostałe kosmetyki tej marki.
Lubicie kosmetyki Senkara?

Pozdrowienia
violka42

Skład: 
Citrullus vulgaris (Watermelon) Seed Oil, Prunus Persica (Peach) Kernel Oil, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, Polyglyceryl-4-Caprate, Ricinus Communis Seed Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil Expressed, Citrus Paradisi Peel Oil, Rosmarinus officinalis (Rosemary) Leaf Extract in Helianthus annuus (Sunflower) Seed Oil, Cymbopogon flexuosus Oil, Citrus Bergamia Peel Oil Expressed, Limonene*, Citral*, Geraniol*, Linalool*
*składniki naturalnych olejków eterycznych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.