poniedziałek, 1 lipca 2019

CZARSZKA balsamy do mycia twarzy

Balsamy do mycia twarzy Czarszka były na mojej liście zakupów dzięki Joli, która tak je opisała, że nie miałam wyjścia i musiałam kupić. Wybór był prosty, zestaw miniatur pozwoli poznać każdy. Byłam bardzo podekscytowana tymi maleństwami. Cieszę się, że miałam możliwość kupienia balsamów w wersji mini. Dzięki temu już wiem, który najbardziej skradł moje serce. Wszystkie informacje o tych balsamach znajdziecie na stronie sklepu tutaj.


Do demakijażu przywiązuję dużą wagę i stosuję dwuetapowe oczyszczanie twarzy. Wtedy wiem, że moja skóra jest czysta i przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Z każdym balsamem postępowałam tak samo. Nabierałam na dłoń, chwilę rozgrzewałam palcami i następnie nakładałam na suchą skórę. Delikatnie masowałam przy okazji twarz. Stosowałam do demakijażu oczu i twarzy. Balsamy rozpuszczają absolutnie wszystko: tusz, cienie, kredki. Nie podrażniają mojej skóry, nie powodują mgły na oczach. Balsam zmywałam najpierw ściereczką, następnie myłam twarz żelem, pianką lub mydłem Hagi z masłem tucuma. Moja skóra była świetnie oczyszczona. Mam skłonność do przesuszania skóry dlatego lubię tłuste konsystencje i oleje do demakijażu. Zostały mi jeszcze resztki balsamu ultradelikatnego i już za nimi tęsknię. Wrócę do nich kiedyś z pewnością. Bardzo lubię.


Balsamy mają podobne konsystencje, w moim odczuciu ultradelikatny jest bardziej puszysty i miękki. Łatwo się nakładają i są przyjemne w stosowaniu.

Aksamitny balsam do mycia twarzy ma faktycznie aksamitną konsystencję i cudowny orzeźwiający cytrusowy zapach. Od niego zaczęłam. Uwielbiałam relaksować się po całym dniu masując przy okazji demakijażu twarz.
Skład:
Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Olea europaea (Olive) Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Arnica Montana Infused Oil, Citrus Grandis (Grapefruit) Oil, Citrus Sinensis (Sweet Orange) Oil, Citrus Nobilis (Mandarin) Oil.

Regulujący balsam do mycia twarzy pachnie intensywnie ziołowo. Przeznaczony jest do cery bardzo zanieczyszczonej, tłustej, skłonnej do zapychania. Stosowałam go w razie potrzeby, gdy moja skóra była w gorszej kondycji lub pojawiły się na niej pojedyncze niedoskonałości. Zdecydowanie polepszał stan skóry.
Skład:
Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Olea europaea (Olive) Fruit Oil, Laurus Nobilis (Bay Leaf) Oil, Calophyllum Inophyllum (Tamanu) Oil, Nigella Sativa (Black Cumin) Oil, Eucalyptus Radiata Leaf Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil.

Ultradelikatny balsam do mycia twarzy to bardzo łagodny balsam, zaprojektowany z myślą o cerze bardzo wrażliwej. Jest milusi w dotyku, gładki i puchaty. Delikatny dla skóry i w moim odczuciu prawie bezzapachowy. Skóry wrażliwe i suche będą nim zachwycone. 
Skład:
Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Olea europaea (Olive) Fruit Oil

Który z nich skradł moje serce? Aksamitny i ultradelikatny zdecydowanie.
Teraz balsamy zyskały cudowną szatę graficzną, są jeszcze bardziej piękne. Moje serce wzdycha do nowości czyli do odżywczego balsamu. Musi być mój.
Lubicie balsamy myjące Czarszki?

Pozdrowienia 
violka42




6 komentarzy:

  1. Jola bardzo się cieszy, że potrafi dobrze coś polecić. Mnie teraz kuszą maseczki od Czarszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz Jolu, że wiele razy skorzystałam z Twoich poleceń i jeszcze wiele razy skorzystam, maseczki też mnie kuszą

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc słyszę o nich po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty, fajnie, że jest możliwość wypróbowania wersji mini, bo można się przekonać, co nam indywidualnie najbardziej podpasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już niestety wersji mini nie ma

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.