sobota, 13 lipca 2019

Dlaczego lubię Discovery box z Naturisimo

Discovery box to cyklicznie pojawiające się pudełka z kosmetykami naturalnymi głównie w postaci miniatur chociaż zdarzają się też pełnowymiarowe opakowania. Dostępne są na stronie sklepu Naturisimo. Zwykle kilka dni wcześniej pojawia się ich zapowiedź. Kosztuje w zależności od zawartości około 100 zł. Pudełka, które kupiłam mieściły się w granicach 85-110 zł. Jak tylko zobaczyłam pierwszy raz zawartość Discovery box wiedziałam, że go kupię. Sami zobaczcie, jak ciekawe mają marki.


Brak dostępnego opisu zdjęcia.


Zawartość pozwala poznać wiele naturalnych marek, również niedostępnych w Polsce. Marki, których nie znam, a chciałam poznać najbardziej cieszą. W sumie jest to jak na razie jedyny kosmetyczny box, jaki kupuję. Uważam, że jest to świetna alternatywa na poznanie kosmetyków przed zakupem pełnowymiarowej wersji. Powiem luksusu także nie jest bez znaczenia. Lubię te pudełeczka i zawsze coś dla siebie nowego odkryję. Zawartość jest zawsze znana, nie kupujemy więc w ciemno. Miniaturowe opakowania dobrze się u mnie sprawdzają, są doskonałe na wyjazd czy spakowanie wakacyjnej kosmetyczki. 

Znacie Discovery box?

Pozdrowienia
violka42

6 komentarzy:

  1. Zupełnie nie kojarzę tego boxa. Ostatnio powstaje coraz więcej tego typu pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest pudełko dostępne w Polsce, kupuję w sklepie Naturisimo

      Usuń
  2. wcześniej nie słyszałam o tym boxie, same wspaniałości, zamówienie zdecydowanie się opłaciło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawartość czasem dużo przewyższa cenę zakupu

      Usuń
  3. Dzień dobry,
    Jak wygląda sprawa wysyłki do Polski, płaci się cło vat? Długo czekałas na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysyłka jest darmowa powyżej 15 funtów, box kosztuje przeważnie niecałe 18 więc się nic za wysyłkę nie płaci, nie płaci się cła, czekałam kilka dni

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.