sobota, 28 lipca 2012

NATURA SIBERICA organiczny szampon do włosów farbowanych i zniszczonych bez SLS

Już dosyć dawno kupiłam kilka rosyjskich kosmetyków. Między innymi kupiłam ten szampon zachęcona wieloma pozytywnymi recenzjami innych blogerek na temat tej właśnie serii szamponów do włosów.
Byłam bardzo ciekawa, jak sprawdzi się na moich włosach.
 

O tym szamponie przeczytamy:  "Szampon dla włosów zniszczonych i farbowanych na bazie Różeńca Górskiego i Białego Wosku Pszczelego chroni włosy przed szkodliwymi czynnikami.
Szampon wzmacnia włosy, chroni przed szkodliwymi czynnikami, w tym chemicznymi substancjami zawartymi w farbach do włosów.
Różeniec Górski w połączeniu z Białym Woskiem Pszczelim zapewnia włosom naturalny blask.
Olejek z Soi Dahurskiej o dużej zawartości roślinnego białka normalizuje strukturę uszkodzonego włosa.
Ekstrakt z Różeńca Górskiego wzmacnia funkcje ochronne włosów, odżywia je, nawilża, a także stymuluje naturalne procesy odnowy."

Opis dla mnie był jak najbardziej zachęcający.   
Szampon jest duży, bo o pojemności 400 ml, ładnie pachnie i jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość aby umyć włosy (mam długość do ramion). Bardzo dobrze się pieni. Po wysuszeniu włosy dobrze się układają.  W moim przypadku nie przyspieszył przetłuszczania się włosów.
To naturalny szampon z certyfikatami ekologicznymi w bardzo rozsądnej cenie. Jestem z niego zadowolona. 

Dodam, że  NATURA SIBERICA stosuje minimum sztucznych dodatków, a maksimum naturalnych, zdrowych, nieszkodliwych składników. Dzięki temu każdy kosmetyk posiada unikatowe właściwości, a jego proces produkcji jest dokładnie kontrolowany.

Nie dziwię się, że jest taki szał na te kosmetyki.  Są dobre, inne i jak dla nas trochę egzotyczne. Mam jeszcze inne rosyjskie kosmetyki, o których pewnie wkrótce napiszę.

Skład: Aqua with infusions of:  Organic Malva Sylvestris Extract, Organic Saponaria Officinalis Extract, Organic Anthemis Nobilis Extract, Organic Cera Alba, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Hydrolized Wheat Protein, Aralia Mandshurica Extract, Scilla Sibirica Extract, Rhodiola Rosea Extract, Cetraria Nivalis Extract, Glycine Soja Davuricus Oil, Rubus Arcticus Seed Extract, Hippophae Rhamnoides Altaica Seed Extract, Benzyl Alcohol, Glycerin, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Beta Vulgaris, Maltodextrin, Citric Acid, Parfum, Linalool.

 

9 komentarzy:

  1. Też chciałam kupić ten szampon, ale gdy składałam zamówienie okazało się, że akurat tego szamponu zabrakło. W tej sytuacji kupiłam szampon neutralny z tej samej serii. Jest również bardzo dobry i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam również ten neutralny zachęcona Twoją opinią o nim

      Usuń
  2. zamawiałam z Bioarp i jestem mega zadowolona, maska drożdżowa podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja posiadam odżywkę z tej serii do włosów przetłuszczających się i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zamówiłam takowy swojej bratowej, sobie wzięłam ochrona i odżywienie do suchych - ciekawe jak się będzie sprawdzał

    OdpowiedzUsuń
  5. Szamponów tej marki jeszcze nie miałam. Wykańczam zapasy i z pewnością rzucę się na Naturę Siberica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na przesyłkę z rosyjskimi kosmetykami ale szamponu ani jednego nie zamówiłam. W kolejnym zamówieniu szykuje się na szamponową paczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kusząca recenzja, duża pojemność dobry skład i niska cena :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.