niedziela, 4 maja 2014

AOK BIO Expert krem nawilżający do twarzy

Podczas mojej wizyty w TK Maxx kupiłam kremy do twarzy AOK. Skusił mnie znaczek ECOCERT na opakowaniu. Kremy właśnie wykończyłam chciałabym więc podzielić się swoimi odczuciami. 
AOK to specjalista w zapewnieniu czystej i promiennej skóry. Od ponad 120 lat AOK używał siły natury, aby tworzyć efektywne, ale delikatne produkty. Dla pięknej i naturalnie czystej skóry. Marka ta jest podobno dostępna w DM. 
AOK BIO Expert to naturalny krem anti-aging do pielęgnacji skóry na dzień. Składa się w 99% z naturalnych składników. Jest w 100% wolny od syntetycznych perfum, parafiny, olejów mineralnych i parabenów. Vinifera-Wyciąg-ziołowy retinylu wygładza pierwsze linie i zmarszczki. 


Krem na dzień jest zalecany w wieku 25 do 50 lat. Na opakowaniu znajdziemy właśnie taki podział. Jasna i przejrzysta informacja. Zawiera retynillel pochodzenia roślinnego, a także ekstrakt z pestek winogron. 
Krem pomaga zredukować zmarszczki, a zawartość ekstraktu winogron stymuluje odnowę komórek skóry. Krem sprawia, że skóra jest jędrniejsza i dobrze nawilżona.


Krem jest gęsty, przyjemnie pachnie. Wchłania się do matu. Lekko napina skórę. Nie powoduje przesuszenia skóry. Stosuję go w dzień jako dodatkowy nawilżacz w pracy. To dobry krem z certyfikatem. Nie wiem czy jest dostępny w sieci. Kupiłam go okazjonalnie i nie żałuję. Wspomaga moją pielęgnację przeciwzmarszczkową. 

Ciekawa jestem czy znacie markę AOK. Ja widziałam ją tylko w TK Maxx.

Pozdrowienia 
violka42 
 

21 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki i nigdy wcześniej o niej nie słyszałam :) W necie wyczytałam, że jest to marka koncernu Henkel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawia mnie te kremy :)
    Lubie takie naturalne kosmetyki.
    Zapraszam http://mikill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybór naturalnych kosmetyków jest naprawdę spory

      Usuń
  3. Zupełnie nie znam tej marki. Widzę, że czasami warto zapolować na coś w TK Maxxie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, zawsze coś naturalnego można tam spotkać

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. to moje jak na razie jedyne kosmetyki tej marki

      Usuń
  5. Nie znam tej marki,ale zrobiłaś mi na nie ochotę Jutro podjadę do Tk maxxa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie znam tej marki. W ogóle w TK Maxx można czasami naprawdę ciekawe kosmetyki dostać. Muszę częściej tam bywać.

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim TKu nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten krem ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj:)

    No nie znam, ale już wytropiłam w uk na amazonie:D Jawi się bardzo dalece ciekawie!

    pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam dziś i jestem w szoku krem tak delikatny wchłania się i twarz się nie świeci No mega wygładzenie kupiłam jeszcze piling i żel do mycia twarzy w Niemieckej drogeri D&m

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.