sobota, 11 sierpnia 2018

Nowości ostatnich tygodni

Dawno nie pokazywałam nowości, mimo, że wiele ciekawych kosmetyków pojawiło się u mnie w ostatnich tygodniach. Zebrałam więc wszystko i pokazuję teraz. Część z tych kosmetyków już się kończy, pojawią się więc recenzje.


Jak tylko zobaczyłam zawartość Discovery box od Naturisimo wiedziałam, że go kupię. Marki, które bardzo chciałam poznać Tata Harper, Antipodes, Akin, Green People John Masters Organic, Pai  i wiele innych. Zawartość pozwala poznać wiele nowych naturalnych kosmetyków. 


Puder jedwabny Couleur Caramel kupiony w Kontigo w promocji -40% tym bardziej cieszy. Do kompletu dołączył także wydłużający tusz do rzęs. Jestem zachwycona.


Kolejne nowości na upalne lato to chłodząco-rozświetlający balsam do ciała i hipoalergiczny żel myjący od Naturativ. Upał mi już nie zaszkodzi.


Zakupy w sklepie Matique zawsze cieszą. Kupiłam szampon i odżywkę Natessance, szampon i płyn do kąpieli Coslys, wodę micelarną Jonzac, szampon Hands on Veggies i kwas hialuronowy E-fiore


Zakupy ostatnich tygodni w sklepach Bio Beauty i Green Line należą do marek, które bardzo lubię i często do nich wracam. 


Nowa polska marka wśród kosmetyków naturalnych Shy Deer zwróciła i moją uwagę. Kupiłam lekką emulsję do demakijażu oraz zestaw 7 próbek, które pozwolą mi zapoznać się bliżej z asortymentem marki. 

Znacie te kosmetyki? 

Pozdrowienia
violka42

8 komentarzy:

  1. Fantastyczne zakupy! I duże :) Nie znam żadnego z tych produktów, a niektóre marki widzę po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, niby wszystko widziałam, ale zebrane razem robi jeszcze większe wrażenie :))))
    Ciekawi mnie wszystko! Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie to mleczko na słońce Weleda. Miałam go kupić , niestety plany się zmieniły. Tym bardziej chętnie poznam opinie o nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedzie ze mną na urlop, napiszę o nim po powrocie

      Usuń
  4. Najbardziej ciekawią mnie kosmetyki shy deer:) Widziałam ten box z naturismo ale nie chcę robić sobie zapasów, tusz z CC zamówiłam:) zużywam póki co backstage:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ten box ze względu na marki, shy deer już testuję

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.