poniedziałek, 20 listopada 2017

Resibo płyn micelarny

Jednym z moich planów na ten rok było poznanie nowych marek kosmetyków naturalnych. Marka, która najbardziej mnie kusiła to nasza polska marka Resibo. Mam kilka kosmetyków tej marki i wyrobione już zdanie na jej temat. Płyn micelarny właśnie sięgnął dna, pora więc podzielić się wrażeniami na jego temat. To płyn odpowiedni dla każdego typu cery, dzięki zastosowaniu ekstraktu z szałwii lekarskiej, również dla cery z niedoskonałościami.


Kosmetyki Resibo otrzymujemy w tekturowych tubach, którym możemy nadać drugie życie wedle własnego pomysłu. Płyn micelarny zamknięty jest w plastikowej butelce z atomizerem, który działa bez zarzutu. Szata graficzna bardzo przyjemna dla oka i przyciągająca uwagę. Sam płyn herbacianego koloru ma ziołowy zapach, dość specyficzny, ale przyjemny dla nosa. Stosowałam go zarówno do demakijażu twarzy, jak i oczu. Czasem rozpylałam na twarz, tradycyjnie psikałam też na płatek kosmetyczny i zmywałam makijaż. Potem zaczęłam stosować go głównie do demakijażu oczu przykładając nasączony płatek, po chwili makijaż schodził bez problemu. Do demakijażu przywiązuję dużą wagę i wybieram sprawdzone produkty. Tylko dobrze oczyszczona skóra przyjmie z wdzięcznością nałożone dalsze kroki pielęgnacji.


To, co podoba mi się w tym płynie micelarnym najbardziej, to zauważalne nawilżenie skóry, nie ma podrażnień, mgły na oczach, czy też pieczenia, gdy dostanie się niechcący do oczu. Skuteczny w działaniu tak, jak lubię. Muszę przyznać, że marka Resibo przyciąga mnie jak magnes i dołączam kolejne kosmetyki do mojej pielęgnacji.
Znacie kosmetyki Resibo?


Pozdrowienia
violka42

Skład:
Aqua, Glycerin, Propanediol, Panthenol, Caprylyl/Capryl Wheat Bran/Straw Glycosides, Fusel Wheat Bran/Straw Glycosides, Mannitol, Lecithin, Salvia Officinalis Leaf Extract, Sodium PCA, Sodium Lactate, Sodium Cocoyl Glutamate, Polyglyceryl-5 Oleate, Glyceryl Caprylate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum

10 komentarzy:

  1. Jestem mega nakręcona na olejek tej marki:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie miałam jeszcze niczego od Resibo ale z czasem to się zmieni. Jest tyle kosmetycznych marek (i ciągle powstają nowe), że nie jest możliwe poznanie wszystkich w niezbyt odległym czasie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania mnie urzekają :D Ale jakoś nie potrafię już nic dobrać sobie z asortymentu marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji poznać nic z tej marki. U mnie ostatnio faworytem jest Jonzak Rehydrate. Jestem zachwycona Wodą micelarna i Mleczkiem do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odkryłam Resibo dopiero w tym roku, jak na razie jestem bardzo zadowolona

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.