niedziela, 8 stycznia 2012

Pomarańczowa przyjemność w rozmiarze XXL.

To naprawdę wielki szampon dla całej rodziny. Może być również używany jako żel pod prysznic. Pomarańczowa przyjemność może trwać bez końca...
Jest bardzo wydajny i znakomicie pachnie pomarańczą. Pobudza i dodaje energii.




To mój kolejny szampon firmy ARGILE PROVENCE. Stosowałam również szampon do codziennego mycia tutaj, jak i wersję podróżną tego szamponu o pojemności 100 ml tutaj.
Wiedziałam więc, że jest to trafny wybór. Szampon jest gęsty i bardzo dobrze się pieni. Pięknie pachnie. Włosy są miękkie i odzyskują naturalny połysk.


 


Ekonomiczne opakowanie (1000 ml czyli aż 1 litr) wystarczy na długo dla całej rodziny.

Ten szampon i żel w jednym zachwycił całą moja rodzinę bez wyjątku. 
Formuła szamponu jest hypoalergiczna, bez barwników, bez konserwantów, bez syntetycznych perfum, nie testowana na zwierzętach.
Produkt ekologiczny i bio gwarantuje przyjemność i zadowolenie.

Zapraszam więc na udane zakupy do sklepu Biolander.

 Pamiętajcie o kodzie rabatowym vj-2332, który zapewni Wam 5% zniżki na wszystkie kosmetyki. Wystarczy tylko wpisać w zamówieniu ten kod.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.