sobota, 1 czerwca 2019

Poranna i wieczorna pielęgnacja twarzy

Ostatnio w mojej pielęgnacji poczyniłam pewne zmiany.  Włączyłam esencje i dobrze mi one służą. Poranna pielęgnacja twarzy jest szybsza i skuteczniejsza. Rano potrzebuję kosmetyków, które dobrze się sprawdzają oraz pozwalają zaoszczędzić czas. Twarz myję żelem Sukin z Naturissimo, następnie wklepuję esencję Polny Warkocz z Naturalny Punkt Widzenia, po chwili nakładam świetne serum przeciwzmarszczkowe BIO2YOU z Bioekodrogeria, które uwielbiam. Świetnie się wchłania i daje satynową gładkość skórze. Na koniec najlepszy krem liftingujący Bema z Ekozuzu, który spełnia wszystkie moje wymagania w zakresie pielęgnacji. Ostatni już etap to krem pod oczy Alkemie, który niedawno zaczęłam, odpowiada mi również. Wszystkie te kosmetyki bardzo lubię, sprawdzają się u mnie bardzo dobrze.



Wieczorna pielęgnacja twarzy to spokojne zakończenie dnia. Demakijaż to podstawa pielęgnacji. Oczy zawsze zmywam płynem micelarnym. Tym razem do demakijażu oczu i twarzy używam płynu micelarnego BIO2YOU z Bioekodrogeria. Uwielbiam go, jest delikatny i skuteczny. Następnie w drugim etapie nakładam galaretkę do demakijażu Couleur Caramel z Ekozuzu. Rozcieram gęsty żel w palcach, nakładam na twarz i masuję skórę. Na początku jest trochę tępy, ale po chwili zmienia się w olejek. W połączeniu z wodą tworzy emulsję, która łatwo się zmywa i nie pozostawia tłustej warstwy. Bardzo lubię. Kolejny krok to wklepanie w twarz esencji Whamisa, która świetnie nawilża skórę i do tego cudownie relaksująco pachnie. Następnie nakładam serum Creamy do pielęgnacji skóry normalnej, mieszanej, naczynkowej i dojrzałej z 10% witaminy C. Jest dla mnie trochę zbyt tłuste i gorzej się wchłania więc łączę go przeważnie z kwasem hialuronowym, co daje dobry efekt. Serum jest bogate więc kremu już nie stosuję. Pod oczy krem Alkemie kończy wieczorny rytuał.


Znacie te kosmetyki?

Pozdrowienia
violka42

4 komentarze:

  1. Esencja z Polny Warkocz mogła by się u mnie sprawdzić. Przydało by się też używać serum bardziej regularnie. O demakijaż za to dbam ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego toneru z Whamisa

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie nawilża, bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.