wtorek, 21 maja 2019

Moje propozycje prezentów na Dzień Mamy

Dzień Mamy to cudowny dzień. Mimo tego, że mamą jest się cały czas warto go celebrować. Pamiętajmy w tym dniu również o sobie i sprawmy, by ten dzień był jeszcze lepszy. Oto moje propozycje prezentów, z których jako mama i to podwójna bardzo bym się ucieszyła. Wybrałam moje ulubione sklepy, bo zakupy w nich to dodatkowa przyjemność.

Ekozuzu i ich wspaniały asortyment zadowoli każdą mamę bez wyjątku. Skuteczne, delikatnie pachnące i zdrowe dla skóry kosmetyki zarówno do pielęgnacji  jak i makijażu. Jest w czym wybierać.
Mnie ucieszyłyby pielęgnacyjne duety Bema.


 


Sklep Bioekodrogeria to prawdziwa kopalnia naturalnych perełek. Ze swojej strony polecam kosmetyki BIO2YOU, które bardzo lubię.





Naturalny Punkt Widzenia ma wiele ciekawych kosmetyków. Moja propozycja to zestaw  Fresh&Natural, wybór jest spory więc każdy znajdzie odpowiedni prezent dla Mamy.







Ciekawa jestem, jakie prezenty wybrałyście dla swoich Mam lub dla siebie.

  Pozdrowienia

  violka42



7 komentarzy:

  1. Moja mama w tym roku dostanie słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne propozycje! :) Jako mama byłabym bardzo zadowolona! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak najbardziej takie kwestie są bardzo ważne, ale myślę, że również dobrze jest wiedzieć co wręczyć dziecku za prezent z okazji rozpoczęcia roku szkolnego. na pewno w sklepie https://zamowprezent.pl/okazje/prezenty-na-rozpoczecie-roku-szkolnego możemy znaleźć całą masę różnego rodzaju upominków pod tą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem warto stawiać na kosmetyki naturalne. Wybierając takie produkty mamy pewność, że dbamy o naszą skórę w stu procentach. Polska marka Błogo ma w ofercie kosmetyki organiczne - takie jak kule oraz sole do kąpieli. Więcej informacji o nich znajdziecie tutaj: https://blogo.com.pl/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.