sobota, 14 września 2019

Denko sierpień/ Bema, Be Organic,Sylveco, Aloesove, Argital, Lavera, Huangjisoo, Madara, Pai, Ren, Briogeo, Rahua, Bamford i Swell

Kolejny miesiąc za nami, pora więc pokazać, co udało mi się zużyć w poprzednim miesiącu. Jestem zadowolona, ponieważ nie ma tutaj kosmetyku, który się nie sprawdził. Do wielu z nich jak zwykle wracam. 



Huangjisoo maska do twarzy w płachcie Broccoli
Broccoli jest bardzo odświeżająca, poprawia koloryt, lekko napina. Pozostawia twarz gładką i wizualnie zdrową. Bardzo polubiłam te maski w płachcie i z pewnością jeszcze do nich kiedyś wrócę. Nie podrażniają,  są delikatne, bardzo komfortowe w użyciu, dla mnie perfekcyjne. Widzę różnice w wyglądzie skóry i to mnie przekonuje. 

Bema Love bio krem liftingujący do twarzy klik
Kocham ten krem miłością absolutną za wszystko, co robi z moją skórą. Zamknięty w szklanym opakowaniu krem posiada konsystencję puszystej bitej śmietany o przyjemnym budyniowym zapachu. Zapach ten jest charakterystyczny dla kosmetyków marki Bema. Nie jest nachalny, ale otulający, uprzyjemnia aplikację. Krem gładko sunie po twarzy, dobrze się wchłania i odczuwalnie napina skórę. Nie jest to niemiłe uczucie, nie ma nieprzyjemnego ściągnięcia skóry. Skóra jest gładka, napięta i z czasem wyraźnie w lepszej kondycji.  Dla mnie to jeden z lepszych kremów, jaki stosowałam, a było ich już całkiem sporo. Moja skóra jest jędrna i elastyczna, a o to mi właśnie chodzi. 

LAVERA TREND SENSITIV puder w kamieniu Ivory 01
Nie zliczę, ile opakowań z mną. Puder ma dla mnie same zalety. Pięknie wygląda, pięknie pachnie, pięknie trzyma skórę w macie przez cały dzień. Ideał. Nakładam go szerokim pędzlem. I tu widzę różnicę. Dawniej nakładałam pudry gąbeczką i były czasem widoczne na twarzy. Ten puder nakładany pędzlem jest niewidoczny. Nie ma też efektu maski. Skóra wygląda zdrowo i bardzo ładnie. Przez 8 godzin w pracy twarz jest w nienaruszonym stanie i nie muszę robić żadnych poprawek i dodatkowo pudrować twarzy. 

Bema krem z filtrem SPF 50
W te wakacje zużyliśmy krem z filtrem SPF 50 z Ekozuzu. Krem lekko bieli, ale po wmasowaniu efekt ten maleje i skóra pozostaje satynowa. Jest to w miarę gęste mleczko, dobrze się nakłada, ma dobry poślizg. Ma pudrowy zapach z nutą kokosa, bardzo przyjemny. Pojemność 150 ml wystarczająca na rodzinny urlop. Zużyliśmy z przyjemnością i z pewnością jeszcze go kupię. Pozostawia skórę gładką i co ważne chroni, bo opalenizna po wakacjach mizerna.

Be Organic peeling myjący do twarzy
To w zasadzie żel z drobinkami o przyjemnym zapachu. Delikatnie ściera martwy naskórek, jeśli lubicie mocne zdzieraki, to sięgnijcie po inne peelingi. Stosowałam go raz w tygodniu, nie podrażniał i nie przesuszał mojej skóry. To dobry patent pod prysznicem, nakładasz, masujesz i zmywasz. Od czasu do czasu wybieram takie rozwiązanie.

Sylveco lipowy płyn micelarny
Lipowy płyn micelarny uwielbiam za delikatność dla wrażliwej skóry wokół oczu. To oczywiste, że nie podrażnia. Dla mnie dużą zaletą jest również bardzo delikatny zapach, wolę takie bezzapachowe lub właśnie tak delikatne jak lipowy.  To mój faworyt w tej kategorii.

Aloesove płyn micelarny
Płyn micelarny Aloesowe ma trochę intensywny i niejednoznaczny zapach, mimo to nie sposób nie docenić jego działania. Jest delikatny, skuteczny, nie podrażnia, zaletą jest też wydajność. 

Argital czarna wybielająca pasta do zębów z propolisem
Dobra pasta o ziołowym i lekko słonym smaku. Nie podrażnia, delikatnie wybiela zęby. Pozostawia je czyste i śliskie. Brudzi, jak to czarna pasta.

W sierpniu podczas urlopu zużyłam też kilka miniaturek. Byłam z nich zadowolona. Nie planuję jednak z uwagi na cenę lub dostepność zakupu pełnowymiarowych opakowań.

Znacie te kosmetyki?

Pozdrowienia
violka42

10 komentarzy:

  1. Same nowości jak dla mnie - u Ciebie już puste opakowania, a ja część wpisuję na listę tych koniecznych do poznania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super kosmetyki zużyłaś!! Bardzo lubię kosmetyki Bema :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko kilka produktów, ale muszę przyznać, że to puder zaciekawił mnie najbardziej. Zwłaszcza, że do tej pory nie wpadł mi w oko ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ciekawy, ziołowy zapach i dobrze się pienił, wymaga odżywki, znam lepsze więc nie kupiłabym pełnowymiarowego opakowania

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.