sobota, 28 września 2019

Mini recenzje - Alterra, Intimelle, Neobio i White Agafia

Mam kilka kosmetyków, do których lubię wracać, są też takie, które pomimo, że są dobre zagoszczą u mnie tylko raz. Wybór naturalnych kosmetyków jest obecnie bardzo duży, rozpiętość cenowa także jest różna więc każdy znajdzie bez problemu odpowiednie dla siebie kosmetyki. Poniższe kosmetyki mają przystępne ceny i do tego bardzo je lubię. To takie podstawowe kosmetyki do codziennej higieny ciała oraz włosów.


Intimelle żel do higieny intymnej 
Dostępny w Drogeriach Natura. Przeźroczysty żel o delikatnym zapachu, w miarę gęsty. Dobrze myje, nie podrażnia i do tego jest bardzo wydajny. Często do niego wracam.

Alterra szampon dodający objętości z papają.
To jedyny z całej ich gamy, który bardzo mi odpowiada. Dobrze myje, nie plącze włosów i nie podrażnia. Miałam wszystkie szampony tej marki i tylko ten się u mnie sprawdza. Kupię ponownie.

Alterra odżywka do włosów z granatem.
Gęsta i treściwa odżywka, nie spływa z włosów. Dobrze się nakłada i spłukuje. Włosy rozczesują się bez problemu. Zdziwiłam się, jak dobrze działa na moje włosy. Dostępność też ma znaczenie.

Neobio żel pod prysznic z melisą i cytryną
Gęsty żel o przyjemnie odświeżającym zapachu. Dobrze się pieni, nie podrażnia i nie wysusza skóry. W letnie dni dawał przyjemne ukojenie wieczorem i pobudzał rano. Dobra alternatywa dla naturalnych kostek, które uwielbiam.

White Agafia oczyszczająca emulsja do twarzy Zachowanie młodości
To gęste mleczko o przyjemnym kremowym zapachu. Lubię stosować ją po przyjściu z pracy, mam wrażenie, że zmywa wszystkie trudy dnia. Jest delikatna i przyjemna w stosowaniu. Pozostawia skórę przyjemnie otuloną i gładką.

Znacie te kosmetyki?

Pozdrowienia
violka42

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.