czwartek, 10 października 2019

Zakupy w Eko Liść

Muszę Wam to koniecznie pokazać. Właśnie odebrałam moje pierwsze zamówienie z cudownego sklepu Eko Liść. Ewelina, właścicielka sklepu stworzyła cudowne miejsce na zakupy. Pachnące lasem i naturą. Jest ciepło i indywidualne podejście do klienta. Magia rozpoczyna się już w momencie otworzenia drzwi kurierowi. "Co Pani takiego pachnącego zamówiła, pachnie cudnie" stwierdził kurier zamiast zwyczajowego dzień dobry. I tak, paczuszka cudownie pachnie lasem i naturą. Zresztą zobaczcie sami. 


Korzystając z darmowej dostawy powyżej 50,00 zł przy zakupie chociaż jednego produktu z działu Hygge zamówiłam rzeczy potrzebne w domu. Herbata ziołowa na wzmocnienie SELA, która od razu mnie zainteresowała, myjkę konopną do mycia naczyń, ekstremalną pastę czyszczącą Nowa Kosmetyka i olej laurowy Etja potrzebny na cito dla domowników. Nie byłabym sobą gdybym do koszyka nie wrzuciła naturalnego mydełka. Kupiłam Dynię nieznanej mi marki Zmydlona. Zapach mydełka oszałamiający, po prostu cudny. Do zamówienia dostałam próbeczki wszystkich naturalnych perfum z Miodowej Mydlarni i próbkę kremu Senelle. Piękna kartka z podziękowaniami za zakupy już jest zakładką do książki. Kadzidełko pachnie w sypialni. Czuję się jako klient dopieszczona. Jeśli chcecie poczuć moc lasu i naturalnej pielęgnacji zaglądnijcie do Eweliny, do jej małego miejsca na ziemi. Ja tam jeszcze wrócę.




Znacie sklepik Eko Liść?
Pozdrowienia
violka42 


7 komentarzy:

  1. Nie kupowałam tam jeszcze nigdy ale paczka zachęca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie to wygląda! A mydła od Zmydlonej są świetne, firma z mojego miasta - tym gorzej, że prawdopodobnie póki co zawiesza działalność :(

    OdpowiedzUsuń
  3. warto poznać, świetne podejście do klienta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.