sobota, 25 kwietnia 2020

Organic Surge organiczny delikatny żel do mycia twarzy z gliceryną, aloesem i różą geranium

Delikatny żel do łagodnego usuwania codziennych zanieczyszczeń i makijażu z twarzy oraz skóry wokół oczu, bez wysuszania to u mnie priorytet. Ten żel ma tyle pozytywnych opinii, że gdy tylko zobaczyłam go  w TK Maxx i to w dodatku dużo taniej niż w sklepach internetowych kupiłam go z radością. To żel z gliceryną, aloesem i olejkiem z róży geranium. Dla każdego typu cery, szczególnie do normalnej i suchej.


Ten żel jest mega gęsty, co chciałam pokazać na zdjęciu. Nie spływa z dłoni, co oczywiście przedkłada się na niesamowitą wydajność. Używałam go prawie pół roku w porannej pielęgnacji. Pojemność 200 ml też ma znaczenie. Dobrze się pieni i zmywa skórę bez zarzutu. To nie jest obfita piana, oczywiście sami decydujemy o jego ilości na jedno użycie. Ja uważam, że im mniej, tym lepiej, bo już niewielka ilość wystarcza. Łatwo go zmyć, pozostawia skórę oczyszczoną, przyjemnie nawilżoną, bez uczucia ściągnięcia i bez podrażnień. Nawet po paru miesiącach nie odnotowałam żadnych nieprzyjemności z nim związanych. Owszem, może się znudzić, ale tak dobrze mi się go używało, że nie zamieniłam go na nic innego w tym czasie. Co jeszcze mnie urzekło? Zapach ziołowo-różany z przewagą róży, ale nie słodkiej, raczej gorzkiej wyrafinowanej. Uwielbiałam ten żel. 


Znacie kosmetyki tej marki?
Pozdrowienia
violka42

Skład:
Aqua/Water, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin**, Decyl Glucoside, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Sucrose Laurate, Lauryl Glucoside, Pelargonium Graveolens Flower Oil*, Pelargonium Graveolens Oil, Alcohol Denat., Citric Acid, Tocopherol, Citronellol, Dehydroacetic Acid, Geraniol, Sorbic Acid.* składniki z upraw organicznych. ** ze składników organicznych.

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.