czwartek, 23 kwietnia 2020

Nowa Kosmetyka tonik kwasowy do twarzy

Marka Nowa Kosmetyka szturmem podbija internetowy świat. Ich wcierka do skóry głowy to podobno hit. Gdyby nie zakup Terrabotanica box pewnie nie poznałabym szybko tej marki. W boxie znalazłam tonik do twarzy. Mam jeszcze stare opakowanie z nazwą "Tonik, z którym idzie gładko". Teraz to "Tonik na skórki, pory i inne zmory". Uwielbiam te ich nieszablonowe nazwy.


Tonik według producenta jest połączeniem lekkiego złuszczania kwasu mlekowego oraz kwasów AHA zawartych w kwiecie hibiskusa z tonizującym działaniem naparu z dzikiej róży i mięty. Uzupełnia pielęgnację nakierowaną na odblokowanie ujść gruczołów łojowych, oczyszczanie i odświeżanie cery.


Tonik znajduje się w szklanej butelce z brązowego szkła z pompką. Z uwagi na zawartość kwasów nie jest to tonik do spryskiwania twarzy. Ma mocny brązowo-czerwony kolor i dość specyficzny zapach ziołowo-apteczny. Kojarzy mi się z zapachem sklepu zielarskiego. Nakładam go w zgięciu dłoni i wklepuję w twarz. Dobrze się wchłania, lekko napina skórę. Zgodnie z zaleceniem producenta nie stosowałam go codziennie tylko co drugi dzień zawsze wieczorem. Po dwóch tygodniach, kiedy skóra odzyskała koloryt i widocznie zwęziły się pory stosowałam go dwa razy w tygodniu.  Na początku faktycznie pojawiły się niedoskonałości, ale była to sytuacja przejściowa. Tonik zawiera sporo ziół, warto więc sprawdzić, czy nie uczula. Mnie nie podrażnił. Efekty stosowania toniku mnie cieszą. Skóra jest gładka o lepszym kolorycie. Pory prawie niewidoczne, aż miło patrzeć w lustro. Owszem to też zasługa dobrze dobranej pielęgnacji. Przyznam, że po innych, bezkwasowych tonikach tak widocznego zwężenia porów nie odnotowałam. To tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że powinnam umiejętnie włączyć kosmetyki z kwasami do swojej pielęgnacji. Oczywiste jest także to, że stosuję kremy z filtrem nie tylko od święta. 

Znacie kosmetyki tej marki?

Pozdrowienia
violka42

Skład:
Aqua with infusions of: Rosa Canina Fruit, Hibiscus Rosa-Sinensis Flower, Mentha Piperita Leaf; Lactic Acid; Urea; Potassium Hydroxide; Benzyl Alcohol; Dehydroacetic Acid.

 

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.