środa, 29 kwietnia 2020

Bema Nature up zestaw do pielęgnacji dłoni

Bema Nature up zestaw do pielęgnacji dłoni okazał się bardzo przydatny w tym okresie. Częste mycie rąk i środki do dezynfekcji sprawiają, że skóra dłoni nie jest w dobrym stanie. Ten oto zestaw, który kupiłam w Ekozuzu ratuje teraz moje dłonie. Zestaw zawiera peeling i krem do rąk, każdy o pojemności 75 ml.


Kiedyś myślałam, że peeling do dłoni nie jest mi potrzebny. Zmieniłam już dawno zdanie. W miarę gęsty i kremowy z drobinkami porzeczki usuwa martwy naskórek bez podrażnień. Wystarczy nałożyć, wymasować dokładnie dłonie i spłukać wodą. Skóra jest gładka, natłuszczona, ale bez tłustej warstwy. Lubię jeszcze potem nałożyć odrobinę kremu, aby zakończyć to bardzo przyjemne spa dla dłoni. 


Czasem, gdy taki zabieg wykonywałam wieczorem to nakładałam większą porcję kremu i zakładałam bawełniane rękawiczki. Rano skóra była w bardzo dobrym stanie.
Krem jest lekki i dobrze się wchłania. Jest też wydajny. Pozostawia otulającą, ale nie tłustą warstwę. Dłonie są gładkie, miękkie w dotyku i delikatnie pachnące. Zarówno peeling jak i krem pachną słodko waniliowo z nutą piernikowo korzenną, bardzo przyjemnie. To dobry zestaw, który wspomaga regenerację skóry. Najlepiej systematycznie dbać o dłonie codziennie, a nie od czasu o czasu, bo mocno przesuszoną skórę rąk trudno w miarę szybko doprowadzić do porządku. Coś o tym niestety wiem. Lepiej więc zapobiegać niż później leczyć. Do tego zestawu jeszcze powrócę, bo jestem z niego zadowolona. Moje dłonie są bardzo wymagające, potrzebują wiele troski i uwagi. Ten zestaw wpisuje się w moje potrzeby.


Stosujecie peelingi do dłoni?
Pozdrowienia
violka42

Skład kremu:
Aqua, Citrus aurantium dulcis flower*, Glyceryl stearate SE, Glycerin, Punica granatum fruit extract*, Butyrospermum parkii butter*, Cetearyl alcohol, Sesamum indicum seed oil*, Helianthus annuus seed oil*, Persea gratissima oil*, Simmondsia chinensis seed oil*, Ribes nigrum seed oil*,  Xanthan gum, Centaurea cyanus flower water*, Citrus medica limonum peel extract*, Polyglutamic acid, Vaccinium myrtillus fruit extract*, Sodium ascorbyl phosphate, Sodium hyaluronate, Tocopherol, Sodium benzoate, Glyceryl laurate, Potassium sorbate, Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol, Citric acid,Parfum,Amyl Cinnamal**,Cinnamal**,Eugenol**,Limonene**.

Skład peelingu:
Aqua, Punica granatum fruit extract, Citrus aurantium dulcis flower (*), Glyceryl stearate SE, Glycerin, Butyrospermum parkii butter (*), Cetearyl alcohol, Oryza sativa powder (*), Ribes nigrum seed oil (*), Sesamum indicum seed oil (*), Persea gratissima oil, Vaccinium macrocarpon seed powder, Vaccinium myrtillus fruit extract (*), Simmondsia chinensis seed oil (*), Centaurea cyanus flower water (*), Citrus medica limonum peel extract (*),Glyceryl laurate, Sodium hyaluronate, Tocopherol, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Benzyl alcohol,  Polyglutamic acid, Sodium ascorbyl phosphate, Dehydroacetic acid, Xanthan gum, Citric acid, Parfum, Linalool**, Amyl cinnamal**, Cinnamal**, Limonene**, Eugenol**.

4 komentarze:

  1. Lubię peelingi do skóry dłoni, mój hit to malinowa wersja peelingu od Nacomi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam peelingu Nacomi, przyjrzę się mu bliżej

      Usuń
  2. Nigdy nie używałam peelingu do dłoni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.