poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Ofiga hydrolat różany Wonna Róża

O mojej wielkiej miłości do hydrolatów różanych i ogólnie do różanych kosmetyków wiedzą stali czytelnicy tego bloga. Gdzie róża tam i ja. Dlatego hydrolat różany to chyba jedyny kosmetyk, który od lat mam ciągle w łazience. W mojej pielęgnacji przewinęło się już mnóstwo tych hydrolatów i do wielu z nich wciąż wracam. W pielęgnacji dojrzałej skóry są niezastąpione. Moja skóra je uwielbia, a ja uwielbiam ten otulający i zmysłowy zapach. Tak, róża niejedno ma imię. Raz jest słodka, raz gorzka, raz ostra lub delikatna, jeszcze może być subtelna lub prawie niewyczuwalna. Bogaty asortyment. W hydrolatach różanych lubię to, że można je stosować do każdego typu skóry (także wrażliwej). Hydrolat różany, który ostatnio mnie zachwycił to Wonna Róża Ofiga.


Wonna Róża” to całkowicie naturalny hydrolat pozyskiwany z róży damasceńskiej. Płatki poddaje się delikatnemu oddziaływaniu pary wodnej, dzięki czemu hydrolat zachowuje wszystkie, drogocenne właściwości.

Hydrolat jednocześnie nawilża, odświeża i łagodzi podrażnienia. Posiada działanie tonizujące i przygotowujące skórę do nałożeniem innego kosmetyku. Stosuję go bezpośrednio na twarz zamiast toniku i w tej roli sprawdza się znakomicie. Zapach piękny, różano-kwiatowy i genialny atomizer rozpylający idealną mgiełkę. Uwielbiam i polecam.
Róża jest idealna do pielęgnacji dojrzałej skóry skłonnej do przesuszeń. Pięknie wygładza, nawilża i przeciwdziała starzeniu skóry. Ponadto zapach uspokaja mnie po ciężkim dniu. Stosowałam go z wielką przyjemnością jako tonik lub dodatek do maseczek glinkowych. Z pewnością do niego wrócę. Z pewnością także jeszcze nieraz przeczytacie o hydrolatach lub kosmetykach różanych na moim blogu.
Lubicie hydrolaty różane?

Pozdrowienia
violka42

Skład:
Rosa Damascena Flower Water

2 komentarze:

  1. Właśnie zamówiłam ten hydrolat, przekonuję się powoli do róży w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.