czwartek, 26 marca 2020

Bema Love bio żel do higieny intymnej

Żel do higieny intymnej to niezbędny kosmetyk w mojej pielęgnacji ciała. Zdarza mi się również używać naturalnych mydeł, ale preferuję kosmetyki dedykowane tej właśnie strefie. Kocham kosmetyki Bema całym sercem, nic więc dziwnego, że i taki żel kupiłam w Ekozuzu.


"Łagodny żel ochronny do higieny intymnej Bema Love bio to środek wykonany z naturalnych składników, które zapewniają pełną ochronę intymnych okolic ciała. Zapobiega powstawaniu podrażnień i łagodzi je, a jego delikatna struktura nie zaburza równowagi błon śluzowych, nadając długotrwały efekt przyjemnego poczucia komfortu i świeżości".


Czego oczekuję od żelu do higieny intymnej? Skuteczności i komfortu. I taki właśnie jest ten żel. Zamknięty w higienicznym pojemniku z pompką, która nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość produktu na jeden raz. Jest dosyć rzadki, przeźroczysty, w miodowym kolorze. Pachnie delikatnie nutą typową dla kosmetyków tej marki, która mi osobiście bardzo odpowiada. Nie pieni się obficie, co dla mnie jest zaletą. Skutecznie myje, nie podrażnia wrażliwej okolicy intymnej, nie przesusza skóry. Zapewnia świeżość i komfort. Bardzo go lubię, odpowiada mi pod każdym względem. Jeden żel już zużyłam, drugi obecnie używam, a kolejny czeka w zapasie. Będę nadal kupować.


Znacie ten żel?
Pozdrowienia
violka42

Skład:
Aqua/Water, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Vitex Agnus Castus Extract, Prunus Amigdalus Dulcis* (Sweet Almond) Oil, Olea Europaea*(Olive)Fruit Oil, Melia Azadirachta* Seed Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Tocopherol, Parfum/Fragrance.
*prodotto da agricoltura biologica/organic agriculture

6 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam kosmetyki Bema, więc pewnie by mi się spodobał ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam, ale niestety nie polubiłam się z nim, tak jak na to liczyłam :/ Raczej do niego nie wrócę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, na szczęście wybór na rynku jest spory

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.