środa, 28 września 2011

ALEPIA Olej z Róży Rdzawej Rosa Rubiginosa 110ml


To mój pierwszy olej naturalny, jaki kupiłam. Byłam sceptycznie nastawiona do tego typu pielęgnacji obawiając się, że jak olej, to musi być tłusty i z pewnością będzie wchłaniał się źle. I tu zaskoczenie. Olej stosuję na noc i rano moja skóra jest gładka i wypoczęta. Nawilżenie jest odczuwalne i nieraz nie stosuję już kremu do twarzy na dzień, bo nie ma takiej potrzeby.




Regularne stosowanie Oleju z nasion Róży Rdzawej (Muscat) odmładza skórę, ma działanie przeciwzmarszczkowe, likwiduje cienie i worki pod oczami. 
Witaminy i składniki odżywcze zawarte w oleju z nasion Róży pomagają walczyć przeciwko starzeniu się skóry, wygładzają powieki i ujędrniają skórę.



Olej Róży Piżmowej regeneruje, odżywia skórę, eliminuje zmarszczki i blizny, przebarwienia skórne,  nawilża, zapewnia miękkość i świeżość, opóźnia starzenie się skóry.




O tym, że jest to bardzo dobry kosmetyk świadczą liczne certyfikaty:






     
 






 






CHARTE ALEPIA


Marka Alepia gwarantuje, że ich produkty nie zawierają:

SLS,

Parabenów,

PEG,

EDTA (EthyleneDiamineTetraacetic Acid),

Formaldehydów,

Ftalanów,

Nie są testowane na zwierzętach.

Alepia została Laureatem nagrody " Palmares 2009 Cosmétiques""Najlepsze produkty do pielęgnacji, które można kupować ze 100% zaufaniem".



Skład: 100% Rosa rubiginosa, czysty olej 100% roślinny z pierwszego tłoczenia na zimno.

Jednym słowem warto zrobić sobie taką kurację właśnie teraz po lecie. Na pewno przybyło nam trochę przebarwień  i nasza skóra jest przesuszona wakacyjnym słońcem.
Zastąpmy olejem z róży nasz krem na noc, a skóra odwdzięczy się nam z pewnością.

Olej ten można kupić w sklepie Biolander.

Z moim kodem vj-2332 jeszcze 5 % taniej.


2 komentarze:

  1. :) jestem pozytywnie nastawiona do tej marki. Mam olej ze słodkich migdałów i również się świetnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.