niedziela, 1 lipca 2012

WELEDA odświeżający żel pod prysznic z olejkiem cytrynowym

Jak już wspominałam w poprzednim poście nie miałam dotąd okazji gościć w swojej łazience kosmetyków Weleda. Teraz z pewnością to nadrobię. Przemawia do mnie to, że pielęgnacja ciała jest troską o zdrowie. Często o tym zapominamy i nasza pielęgnacja jest po prostu przypadkowa. Staram się wybierać dobre i sprawdzone produkty. Lubię nowości i z wielką ochotą próbuję coraz to nowe produkty.

Dzisiaj opowiem Wam o cudownie odświeżającym żelu pod prysznic. Już samo słowo "cytrynowy" mówi samo za siebie.

O żelu tym przeczytamy: "dzięki kąpieli z żelem pod prysznic z olejkiem cytrynowym Twoje ciało i umysł otrzymują nową dawkę energii, podczas gdy zawarte w żelu składniki delikatnie pielęgnują Twą skórę. Zapach cytryn i pomarańczy pozyskiwanych z upraw ekologicznych zapewnia uczucie świeżości i lekkości, a roślinne tenzydy cukrowe delikatnie czyszczą skórę. Czysty olejek sezamowy, bogaty szczególnie w nienasycone kwasy tłuszczowe, zapewnia utrzymanie naturalnej wilgotności skóry oraz chroni ją przed wysuszeniem. Skóra staje się gładka i miękka w dotyku."

To, co zaskakuje w tym żelu to jego konsystencja. Ten biały krem w kontakcie z wodą zmienia się w cudownie pachnącą emulsję.   Zapach świeżo przekrojonych cytryn napawa świeżością i orzeźwieniem. Ten żel jest idealny zwłaszcza na upalne dni. To eksplozja świeżości pod prysznicem. Dodatkowo skóra jest gładka i przyjemna w dotyku. Żel napawa mnie energią i z radością witam kolejny dzień.



Żel można kupić tutaj.
Żel nie należy do tanich, ale jest dobrym produktem wartym swojej ceny.
Można od czasu do czasu pozwolić sobie na odrobinę luksusu. Ja również raz kupuję tańsze, a innym razem droższe produkty w zależności od zasobności portfela, zachcianki, okazji lub potrzeby. 

Skład:
woda, olej sezamowy, roślinne tenzydy cukrowe, alkohol, aktywny środek myjący na bazie aminokwasu, gliceryna, karagen – mech irlandzki (naturalny środek spęczniający), olej cytrynowy, ksantan (naturalny środek spęczniający), kwas mlekowy, mieszanina naturalnych olejków eterycznych.


4 komentarze:

  1. Lubię takie kremowe żele. Muszę pomyśleć przy nastpęnych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten żel. Nie znam kosmetyków tej firmy, ale widzę, ze warto je bliżej poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytrusy pod prysznicem :) ??? Brzmi bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.