czwartek, 14 sierpnia 2014

LAVERA w Drogeriach Natura


Na stronie LAVERA POLSKA pojawiła się lista Drogerii Natura, w których można kupić stacjonarnie kosmetyki marki LAVERA. Niezmiernie mnie to ucieszyło zwłaszcza, że do najbliższej Natury na liście mam tylko 50 km, a tych kosmetyków w moich okolicach stacjonarnie po prostu nie można kupić. Wiecie, że te kosmetyki należą do moich ulubionych i niektóre goszczą u mnie na stałe:


Oto miejsca, gdzie stacjonarnie można kupić te kosmetyki:

1. Drogeria Natura
    CH Atrium Koszalin
    ul. Ignacego Paderewskiego 1
    75-736 Koszalin

2. Drogeria Natura
    CH Solvay Park
    ul. Zakopiańska 105
    30-418 Kraków

3. Drogeria Natura
    Galeria Sandecja
    ul. Węgierska 170
    33-300 Nowy Sącz

4. Drogeria Natura
    CH Astra
    ul. Horbaczewskiego 4/6
    54-130 Wrocław

5. Drogeria Natura
    ul. Komisji Edukacji Narodowej 20
    02-797 Warszawa
 
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym tego nie sprawdziła. W drogerii była szafa z napisem "Kosmetyki organiczne". Na razie asortyment Lavery jest niewielki ale szampony, żele do mycia, krem do rąk, żel do mycia twarzy i parę kremów było na półce. Oprócz tego Orientana i Noni Care. Myślę, że w miarę czasu asortyment się powiększy. Ceny zbliżone do cen w internecie. Kupiłam szampon do włosów farbowanych za 22.99 zł. 
To dobra okazja na małe zakupy bez kosztów dostawy.

Pozdrowienia
violka42

20 komentarzy:

  1. Mało tych miejsc. Ale jest promyk nadziei ...

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie dostępność stacjonarna nie powala jednak z czasem na pewno ilość drogerii oferujących kosmetyki lavera się zwiększy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu najwyższy czas by dostępność stacjonarnie naturalnych kosmetyków była na przyzwoitym poziomie

      Usuń
  3. lavera i jeszcze orientana i noni? aaa ale super! na razie nie mam dostępu do tamtych natur, ale może z biegiem czasu wprowadzą do większej liczby sklepów ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie ja za laverą nie przepadam, ale pojawienie się każdej marki naturalnej stacjonarnie cieszy mnie bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że tych naturalnych marek będzie więcej

      Usuń
  5. Szkoda że u mnie zlikwidowali naturę i wogóle chyba ich konkurencja dobiła bo zdecydowanie mniej mają drogerii jak kiedyś. Do orientanty mam dostęp stacjonarny do lavery niby częściowy w sklepie ze zdrową żywnością ale takie małe sklepy nie mogą sobie pozwolić na promocje a sieciówka już bardziej nawet mimo ograniczonej liczby punktów. Fajnie niech rozszerzają ofertę to i może sprzedaż im wzrośnie bo jak będę chciała coś kupić z eko kosmetyków to i przy okazji mogę zrobić i inne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje,że poszerzą zasięg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj w mojej okolicy nie ma ale cieszę się, że w Naturze zaczynają pojawiać się kosmetyki naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie tylko internet pozostaje, ale może wprowadzą do innych drogerii z czasem

    OdpowiedzUsuń
  9. To dobry znak, że coraz częściej w można kupić naturalne kosmetyki stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i myślę, że zasięg dostępności się powiększy

      Usuń
  10. Dziewczyny, jeśli tak ja miałyście problemy z kupieniem Orientany w Krakowie, to mam rozwiązanie :D
    Przez przypadek natknęłam się na stoisko w Centurm Handlowym Czyżyny, koło Rossmanna.
    Mają tam praktycznie wszystkie produkty na miejscu :)
    Nazywa się chyba jakoś Naturay, albo Biały Jeleń.

    Dostałam tez sporo próbek, więc serdecznie polecam to stoisko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Orientana jest łatwo dostępna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.