czwartek, 27 lutego 2014

Vivaness 2014 czyli największe światowe targi kosmetyki naturalnej

Jak tylko zobaczyłam fotorelację z targów na stronie Biokurier od razu pożałowałam, że mnie tam nie było. Zaraz na początku filmu wielki okrągły regał LAVERA oraz marki, które pierwszy raz widzę na oczy. Coś czuję, że wiosna zachwyci wieloma naturalnymi nowościami.
Zapraszam na fotorelację tutaj.


A tymczasem zachwycam się limitowaną kolorówką Dr. Hauschka "Chór" na wiosnę/lato 2014. Cudeńka. Potrójny róż do policzków w odcieniach: pięknej jagody, zachwycającego różu, magicznego piasku, z pięknie wytłoczonym wzorem to mój faworyt. Dzień Kobiet blisko, trzeba więc zadbać o kobiecy makijaż.


Pozdrowienia 
violka42

13 komentarzy:

  1. takie targi kosmetyczne są bardzo fajne, ale takie tylko z naturalnymi kosmetykami pewnie zniszczyłyby mój portfel :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A i tu Cie zaskocze, znam dwie marki warte polecenia.koszt zestawu pielegnacyjnego do twarzy to miedzy100 zl a 250. w sklad czego wchodza 3 kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wzięłabym udział w takich targach. To raj dla wielbicielek naturalnych kosmetyków.
    A nowa kolorówka Dr. Hauschka zachwyca. Zwłaszcza róż mnie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać czy są nowe posty!
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym kiedyś takie targi odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta limitka jest przepiękna! czaję się już jakiś czas na bronzer tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm też chciała bym tam być! Istny raj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.