środa, 3 czerwca 2015

PAT&RUB rewitalizujący balsam do ciała

Balsamy do ciała idą u mnie ostatnio jak woda. Zrobiło się cieplej więc czas odsłonić trochę więcej ciała. Lubię w tym okresie otulać się zapachami orzeźwiającymi lub różanymi. Wyjątkowo podpasował mi ostatnio zapach serii rewitalizującej mimo, że wcześniej obawiałam się zbyt mocnego zapachu. Okazało się, że zapach doskonale wpisuje się w moje upodobania.


Kilka słów od producenta: "Seria Rewitalizująca powstała z myślą o natychmiastowym przywróceniu dobrej kondycji skóry całego ciała. Kosmetyki z tej linii zawierają ekstrakt z żurawiny, która ma działanie anti aging. Pachną przyjemnie i orzeźwiająco cytryną. Żurawina zawarta w tym naturalnym kosmetyku jest wyjątkowa - opóźnia procesy starzenia, zawiera dużo witaminy C stymuluje produkcję kolagenu, zwalcza wolne rodniki i wzmacnia skórę. Balsam zawiera także substancje łagodzące podrażnienia i chroniące skórę przed wysuszeniem oraz naturalny filtr UV. Olejek cytrynowy poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza, a jego aromat odświeża umysł".

Kompozycja:
 
  • ekstrakt z żurawiny* – zwalcza wolne rodniki, regeneruje, wzmacnia
  • olejek cytrynowy* – odświeża umysł, poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza
  • ekstrakt z zielonej herbaty* – działa przeciwzapalnie, zwalcza wolne rodniki
  • masło shea* – nawilża i zmiękcza skórę
  • olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
  • masło kakaowe*- uelastycznia nawilża i koi podrażnienia
  • kwas hialuronowy* – nawilża i chroni
  • naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
  • betaina roślinna *-nawilża
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*
*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym

Balsam zamknięty jest w plastikowej butelce z dozownikiemPachnie przyjemnie cytryną. Na mnie zapach ten działa pobudzająco. Wchłania się dobrze, można niemal od razu założyć ubranie. Skóra jest gładka, nawilżona i przyjemnie pachnąca. Bardzo polubiłam ten balsam. Znam również balsam z serii hipoalergicznej, który również mi odpowiadał. W kolejce czeka jeszcze balsam relaksujący.


Wiem, że zapach serii rewitalizującej nie każdemu przypadnie do gustu. Jest zdecydowanie orzeźwiający z cytrynową nutą. Może być męczący dla osób, które lubią delikatne nuty zapachowe. Przypasował mi jednak na tyle, że kupiłam masło do ciała z tej serii. 
Ciekawa jestem, jakie balsamy wybieracie w te ciepłe dni.

Pozdrowienia 
violka42

Skład ze strony sklepu klik.

16 komentarzy:

  1. A ja nadal nie zdecydowałam się na kosmetyki tej firmy.... Martwią mnie te intensywne zapachy, może w końcu gdzies powącham je stacjonarnie o to mi ułatwi wybór..

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego balsamu nie znam ale miałam rewitalizujące masło do ciała. Bardzo mi odpowiadało jego działanie i zapach też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze żadnego produktu tej firmy, ale słyszałam o niej dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim.Żurawina mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna kuszą mnie kosmetyki tej firmy tylko ceny mają jak dla mnie zbyt wysokie. Wolę nie ryzykować i nie kupować w ciemno dlatego póki co czytam tylko recenzje w blogosferze :)
    Pozdrawiam ciepło i jednocześnie witam po raz pierwszy :) (choć czytam już od jakiegoś czasu!)
    N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często są korzystne promocje i rabaty się łączą
      również pozdrawiam i ciepło witam, bardzo mi miło

      Usuń
  6. Jakoś z Pat & Rub nie jest mi po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wypróbowała:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.