niedziela, 26 kwietnia 2015

Coslys odżywka naprawcza z keratyną do włosów osłabionych i zniszczonych

Odżywka do włosów niezdyscyplinowanych i osłabionych, która łączy ceramidy oraz roślinną keratynę aby odbudować włókno włosa oraz dodać witalności i połysku nawet najbardziej kruchym włosom musiała być w końcu moja. Kiedy zobaczyłam właściwości tej odżywki byłam ciekawa jak sprawdzi się na moich włosach. Myję głowę codziennie i suszę włosy suszarką. Nic dziwnego, że końce włosów stają się w końcu przesuszone. Ochrona przed szkodliwym działaniem suszarki to dla mnie również dodatkowy atut tej odżywki.   


Odżywka zamknięta jest w plastikowej sporej tubie o pojemności 250 ml. Opakowanie bardzo mi się podoba. Odżywka jest lekko lejąca ale nie spływa z włosów. Zapach przyjemny, w moim odczuciu słodko-owocowy. Moje włosy dosłownie spijały odżywkę. Na początku nakładałam jej moim zdaniem zbyt mało i moje włosy nie były dostatecznie odżywione i dociążone. Potem więc nakładałam jej na włosy dużo więcej. Tyle ile moje włosy potrzebowały i chciały przyjąć. I to był strzał w dziesiątkę. Włosy rozczesywały się bez trudu, stały się gładkie i miękkie w dotyku. Wyglądają po prostu zdrowo.


Jest to odżywka z gatunku tych, które nie zostawiają poślizgu na włosach. Nie ma wiec tutaj takiego śliskiego efektu jak po odżywce, np. Alterry. 
Odżywka posiada certyfikat ECOCERT oraz spełnia wymogi karty Cosmebio, można ją kupić w sklepie Matique.
Moim włosom odżywka służy i chętnie wypróbowałabym inne wersje odżywek Coslys, np. do włosów farbowanych. Znacie odżywki do włosów Coslys?

Pozdrowienia
violka42

Skład:
aqua, Spireae ulmaria flower extract* (organic meadowsweet floral water), cetearyl alcohol (thickener), coco-caprylate (emollient), lecithin (vegetable emulsifier), Hydrolyzed Corn Protein (corn peptides), Hydrolyzed Wheat Protein (wheat peptides), Hydrolyzed Soy Protein (soya peptides), trametes Versicolor Extract (mushroom extract), lilium candidum flower extract* (organic lily extract), sodium cetearyl sulfate (emulsifier), olus oil (emollient), Behenyl/ stearyl aminopropanediol esters (vegetable ceramides), xanthan gum (thickener), parfum (100% natural perfume), benzyl alcohol (preservative), dehydroacetic acid (preservative), citric acid (pH balancer), potassium sorbate (preservative), sodium benzoate (preservative), leuconostoc/radish root ferment filtrate*(radish fermented extract), linalol, limonene (natural ingredients from perfume).
*z rolnictwa ekologicznego
98,8 % wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego
36 % wszystkich składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego

18 komentarzy:

  1. Niestety, nie znam tej odżywki ani żadnej innej tej marki. Dotychczas miałam tylko jeden szampon Coslys. Teraz mam tonik ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dużo protein jak na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. również dopiero poznaję kosmetyki tej marki

      Usuń
  4. nie słyszałam nigdy o tej firmie i z chęcią kiedyś się na coś zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sprawdzić na sobie, lubię też ich płyn do demakijażu oczu

      Usuń
  5. Nie znam jeszcze ich odżywek, ale strasznie mnie kuszą :) Twoja opinia potwierdza tylko, że słusznie mam na nie ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i lubię markę Coslys. Miałam już odżywkę (kokosową) tej marki i bardzo mi odpowiadała. Ta z keratyną też musi być fajna, muszę koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokosową zapisuję na niekończącą się listę zakupów

      Usuń
  7. Nie znam tej marki, ale wydaje się być interesująca :)

    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię markę Coslys. TA odżywka raczej nie dla mnie. Ze mnie naturalna blondi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię Coslys, mają dobre produkty, zazdroszczę naturalnego koloru

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.