sobota, 8 lipca 2017

PHENOME SERENE woda micelarna do cery wrażliwej

Niedawno postanowiłam odnowić swoją znajomość z marką Phenome. Kupiłam więc kilka kosmetyków tej marki i namiętnie używam. Mam już wśród nich swoich ulubieńców. Jednym z nich jest woda micelarna. 
Woda micelarna "przeznaczona do pielęgnacji cery wrażliwej, skłonnej do podrażnień, która oczyszczając i odświeżając jednocześnie koi i regeneruje skórę. Dzięki zawartości ekstraktów z kasztanowca, owsa i pszenicy woda doskonałe nawilża i przywraca skórze witalność i energię. Pozostałe składniki aktywne wychwytują wolne rodniki działając przeciwstarzeniowo, zapobiegają podrażnieniom i uszczelniają naczynia włosowate naskórka".


Woda micelarna zamknięta jest w plastikowym opakowaniu o pojemności 200 ml z pompką. Bardzo odpowiada mi jakość i działanie tej wody. Nasączam płatek wodą micelarną, przykładam do oka i po chwili delikatnie usuwam makijaż. Wszystko schodzi bez zarzutu: cienie, kredka i tusz do rzęs. Używam tej wody głównie do demakijażu oczu, ale zdarza mi się również używać jej do twarzy i dodatkowo w ciągu dnia. Schodzi szybko, bo używanie jej to sama przyjemność. Pachnie delikatnie ziołowo i różanie. Nie jest to nachalny zapach, ale bardzo przyjemnie otulający. Uwielbiam. Wszystko to sprawia, że woda micelarna Phenome zostaje moim faworytem w kategorii demakijaż oczu. Z pewnością do niej wrócę. 
Ciekawa jestem Waszych ulubieńców w tej kategorii.

Pozdrowienia
violka42

Skład ze strony producenta:
Rosa Centifolia Flower Water**, Glycerin**, Cocamidopropyl Betaine**, Polyglyceryl-4-Caprate**, Rosa Gallica Extract*, Rosa Damascena Oil*, Aqua**, Calendula Officinalis Flower Extract*, Castanea Sativa Seed Extract**, Avena Sativa Kernel Extract**, Triticum Vulgare Germ Extract**, Lycium Barbarum Fruit Extract*, Parfum**, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Geraniol**. *Certified Organic, **Natural Raw Materials, ***Components of Natural Essential Oils

10 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam wody micelarnej z pompką, to musi być wygodna sprawa :) Kosmetyki Phenome ciekawią mnie już od jakiegoś czasu, może skuszę się właśnie na tą wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś dla mnie, interesujący produkt

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam parę lat temu i bardzo sobie chwaliłam. Pamiętam, że była nieprzyzwoicie wydajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie schodzi szybko, nie opieram się często jej używać

      Usuń
  4. O ja z tej marki nic nie miałam, zawsze mi się wydawała dla mnie za droga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.