piątek, 21 lipca 2017

Testowanie kosmetyków MADARA

Sklep Matique zorganizował właśnie testowanie kosmetyków MADARA za darmo. Wystarczyło wejść na stronę sklepu i włożyć dowolnie wybrane przez siebie próbki do koszyka. Dostępne były próbki dla większości produktów. Ponadto w Matique trwa Tydzień Darmowej Dostawy. Wszystkie zamówienia od kwoty 30 zł sklep wysyłał na swój koszt. Wystarczyło więc dorzucić dowolny kosmetyk lub kosmetyki by nie płacić za przesyłkę. Oczywiście skorzystałam z takiej okazji. Uwielbiam kosmetyki Madara, była to więc szansa na poznanie innych kosmetyków tej marki, których jeszcze nie miałam okazji poznać.  Zdałam sobie sprawę jak wielu ich kosmetyków jeszcze nie znam. To wspaniały pomysł z tym testowaniem marki. Jestem pod wrażeniem. Uważam, że była to niezła okazja. Paczka doszła ekspresowo i jestem z niej bardzo zadowolona.
 
 
Korzystając z okazji kupiłam także dwie odżywki do włosów  marki Wooden Spoon, jedną do włosów cienkich i delikatnych i drugą do zniszczonych włosów. Markę dopiero poznaję, zapowiada się bardzo interesująco. Z pewnością o odżywkach niebawem napiszę.
 
 
Korzystacie z takich okazji do zakupów?
 
Pozdrowienia
violka42 

14 komentarzy:

  1. Też skusiłam się na akcję z próbkami Madary, ale u mnie powodem jest to, że czytam o tych kosmetykach prawie same pochwały, a mnie niestety nie zachwycają. Po prostu daję im kolejną szansę, tym razem w próbkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdemu muszą pasować bo i każda skóra ma inne wymagania, ja należę do wielbicielek Madary, u mnie sprawdza się super, to moje kosmetyczne odkrycie

      Usuń
  2. Fajna akcja ale ja ją przegapiłam. Teraz tych próbek już prawie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zamówiłam próbki. Już od jakiegoś czasu chciałam wypróbować Madarę więc super się złożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra, super okazja aby poznać kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Od tygodnia używam fluidu tonującego Madara i jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super okazja, szkoda że nie wiedziałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna akcja, może będą jeszcze takie okazje

      Usuń
  7. Aaa ja się spóźniłam (jak zwykle). Jak chciałam zamówić to już nie było najciekawszych pozycji :((
    Ale te odżywki to dla mnie ciekawostka! Nie widziałam wcześniej tej marki, koniecznie obczaję i czekam na Twoje opinie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.