niedziela, 20 sierpnia 2017

Wakacyjna kosmetyczka - Acorelle, Biolaven, Biopha Organic, Coslys, Cosnature, Jonzac, Lavera, Lily Lolo, Phenome, Lovely Day, Madara, Pony Hütchen i Resibo

Wakacyjna kosmetyczka to temat ciężki do ogarnięcia. Zawsze bardzo mnie to stresowało. Odkąd na wakacje jeździmy samochodem problem sam się rozwiązał. Biorę po prostu to, co aktualnie używam. Z powodu pilnych spraw rodzinnych nie zdążę opisać mojej wakacyjnej kosmetyczki szczegółowo, tak jak planowałam. Dlatego teraz zostawiam Was z moją wakacyjną kosmetyczką i zapewniam, że recenzje z pewnością wkrótce się ukażą.



Widzicie tu ogrom naturalnych marek: Acorelle, Biolaven, Biopha Organic, Coslys, Cosnature, Jonzac, Lavera, Lily Lolo, Phenome, Lovely Day, Madara, Pony Hütchen i Resibo. Wiele z tych kosmetyków mnie zachwyciło. Na urlopie po prostu się rozpieszczam. To zarazem także częściowo moja aktualna pielęgnacja.
- Biopha krem do rąk,
- Resibo peeling do twarzy,
- Resibo balsam wyszczuplający,
- Phenome krem do mycia twarzy,
- Jonzac żel do mycia ciała,
- Resibo płyn micelarny,
- Coslys wybielająca pasta do zębów,
- Phenome odmładzająca maseczka do twarzy,
- Pony Hütchen dezodorant recenzja,
- Madara krem pod oczy recenzja,
- Lovely Day serum do twarzy recenzja,
- Biolaven krem do twarzy na noc recenzja,
- Cosnature krem do twarzy,
- Lavera puder do twarzy recenzja,
- Lily Lolo paleta cieni Laid Bare,
- Acorelle organiczna woda perfumowana Kwiat lotosu.


Makijaż na wakacjach to tusz Lavera, którego brak na zdjęciu, ulubione cienie Lily Lolo, które namiętnie używam i wszystko inne poszło w kąt oraz kolejne już opakowanie pudru Lavera. To moje pewniaki w makijażu codziennym.




Pielęgnacja włosów to próbki Madara z akcji próbkowej klik. Jeżeli interesuje Was moja wakacyjna kosmetyczka z ubiegłego roku zajrzyjcie tutaj.

Pozdrowienia dla Was i do napisania
violka42

14 komentarzy:

  1. Same fajne, naturalne kosmetyki. Żadnego z nich jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, teraz jest naprawdę duży wybór naturalnych marek

      Usuń
  2. Ile cudów! Zainteresował mnie krem do rak Biopha. Jak się spisuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, krem dobrze działa na skórę dłoni, tworzy delikatny film na skórze

      Usuń
  3. Na wakacjach stawiam na minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię się wtedy również trochę porozpieszczac

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja również, to moje kosmetyczne odkrycie tego roku

      Usuń
  5. Ta paletka LIly Lolo to mi się marzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę Ci by to marzenie się spełniło, paletka jest super

      Usuń
  6. Ej, ej, ej! Chodź się zamienimy na kosmetyczki! :D ❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że podoba Ci się zawartość mojej wakacyjnej kosmetyczki

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.