piątek, 11 kwietnia 2014

PAT&RUB orzeźwiajacy scrub cukrowy

Kosmetyki Pat&Rub kupuję zawsze w promocji, głównie -50%. Wtedy naprawdę się opłaca. Zawsze kusiły mnie te wielkie słoje i zapachy. W końcu i w mojej łazience pojawiło się kilka kosmetyków tej marki.


Cukrowy scrub do ciała, o orzeźwiającym cytrusowo-ziołowym aromacie z nutą pomarańczy to mój pierwszy scrub tej marki. Nie sposób przejść obok niego obojętnie.
Scrub zamknięty jest w dużym 500 ml plastikowym zakręcanym  słoiku. Pięknie wygląda i cudownie pachnie.
Stosuję go na dwa sposoby. Do szybkiego peelingu pod prysznicem niewielką ilość scrubu rozcieram w dłoniach i masuję ciało od kostek w górę. Gdy mam więcej czasu robię peeling w wannie i potem zanurzam się w ciepłej wodzie i pozwalam by bogactwo olei i maseł zawartych w scrubie powoli wnikały w skórę i pielęgnowały ją. Zawsze po użyciu tego orzeźwiającego scrubu skóra jest gładka i dobrze nawilżona i nie ma potrzeby stosowania żadnego balsamu czy też masła do ciała. Na początku nakładałam za dużo scrubu na raz i ciężko było go zmyć ze skóry. Nie ma naprawdę potrzeby nakładać go tak dużo na ciało. Teraz mam już sprawdzony sposób na gładką i miękką skórę.
Muszę przyznać, że kosmetyki tej marki sprawdzają się na mojej skórze.


Scrub zawiera bogactwo składników pielęgnujących skórę:
  • kryształki cukru trzcinowego *– złuszczają martwy naskórek i wygładzają skórę
  • oliwa i masło z oliwek* – wygładzają i koją
  • masło shea* – nawilża i zmiękcza
  • olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
  • masło z awokado * – natłuszcza i regeneruje, chroni przed czynnikami zewnętrznymi, w tym promieniami słonecznymi
  • masło kakaowe* – uelastycznia i koi podrażnienia
  • wosk pszczeli* – uelastycznia i zmiękcza
  • naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*
*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym








 

Skład: 
Sucrose, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Decyl Cocoate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cera Alba, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glyceryl Stearate, Olive (Olea Europaea) Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Parfum, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Citral, D-Limonene, Linalool.

Ciekawa jestem czy lubicie kosmetyki tej marki?

Pozdrowienia 
violka42

14 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, może jak trafię na jakąś promocję to się skuszę ;) Ten scrub mnie zaciekawił .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnego kosmetyku Pat&Rub ,ale chodzi za mną peeling otulający.Może się kiedyś skusze :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna kuszą mnie peelingi (i nie tylko peelingi) tej marki ale najpierw muszę zużyć dwa rodzaje Savon Noir :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto czekać na promocje -50%, wtedy się opłaca, ja tak właśnie zrobiłam

      Usuń
  4. Uwielbiam ich scruby. Aktualnie mam z linii relaksującej. I tak jak Ty poluję na promocje, jeszcze nie zdarzyło mi się chyba kupić z mniejszym rabatem niż 35% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, promocje u nich można łączyć więc warto na nie czekać

      Usuń
  5. ahh, mam niesamowitą ochotę na jakiś ich kosmetyk, ale cena niestety zaporowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba kupować w promocji, ja ostatnio zrobiłam wspólne zakupy i wyszło taniej

      Usuń
  6. Właśnie to peelingi tej firmy kuszą mnie najbardziej, a skoro mają aż takie promocje to muszę zacząć uważniej się przyglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. średnio co 2-3 miesiące mają promocje -50% na 6 kosmetyków

      Usuń
  7. Mam ten scrub cukrowy, a nawet dwa opakowania. Skusiłam się jak były w 50% promocji. Jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kupuję w promocji -50%, wtedy naprawdę się opłaca

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.