niedziela, 17 maja 2015

Coslys szampon do włosów farbowanych z ekstraktem z kwiatu wiecznej młodości

Niedawno pisałam o odżywce do włosów tej marki, którą moje włosy polubiły. Do kompletu dołączył więc szampon do włosów farbowanych. Włosy farbowane mają swoje wymagania. Po pewnym czasie kolor blaknie i końcówki mają skłonność do przesuszania.
 

Czytając opis tego szamponu miałam wrażenie, że mowa o moich włosach: 
"Suszenie, koloryzacja czy prostowanie naruszają strukturę włosa, co powoduje, że włosy stają się kruche i łamliwe. Następnie tracą blask i miękkość. Wszystko to powoduje, że kolor nie może dobrze się na nich utrzymać. Szampon do włosów farbowanych Coslys chroni włosy, dzięki zawartości ekstraktu z kwiatu wiecznej młodości, bogatego w polifenole, o znanych właściwościach antyrodnikowych i antyoksydacyjnych, który stanowi ochronę także przed promieniami UVA i UVB. Dzięki zawartości lawendy, rozmarynu, szałwii, tymianku szampon działa na włosy odżywczo, sprawiając że stają się błyszczące miękkie i łatwiej się rozczesują.
- 99,11% wszystkich składników pochodzenia naturalnego
- 95,12% składników roślinnych z rolnictwa ekologicznego
- 24,00% ogółu składników z upraw ekologicznych".


Szampon to dość pokaźna z wyglądu plastikowa tuba o pojemności 250 ml. Szampon posiada konsystencję żelową, jest przeźroczysty i w miarę gęsty. Zapach przyjemny, ziołowy, w sumie podobny do zapachu odżywki do włosów. Pieni się bardzo dobrze i również dobrze oczyszcza włosy. Moich włosów nie plącze ale pozostawia je lekko tępe w dotyku i odżywka jest niezbędna. Nie przeszkadza mi to ponieważ zawsze po myciu stosuję odżywkę do włosów. Po wysuszeniu włosy są gładkie i miękkie w dotyku. Wyglądają na zdrowe i zadbane.  Co ważne kolor na włosach pozostaje dłużej. Nawet moja fryzjerka stwierdziła, że kolor ładnie się trzyma od ostatniej wizyty. Polubiłam duet Coslys do włosów.

Dodam jeszcze, że szampon ten został nagrodzony w  "Guide des Meilleurs cosmetiques 2011-2012 oraz zajął 1 miejsce w kategorii: Szampony do włosów farbowanych. Można go kupić m.in. w sklepie Matique.
Kosmetyki Coslys dopiero poznaję i mam ochotę na inne kosmetyki tej marki.

Pozdrowienia
violka42


 
Skład:
Aqua (water), spiraea ulmaria flower extract* (organic meadow sweet flower water), sodium coco-sulfate (anionic surfactant from coco), glycerin (vegetable glycerine), cocamidopropylbetaine (amphoteric surfactant from coco), polyglyceryl-2 lauroate (greasing agent from palm and copra), coco glucoside (non ionic surfactant from coco), glyceryl oleate (emollient from copra, sunflower oil and vegetable glycerine), hydrolyzed wheat peptides (wheat peptides), limonium narbonense flower/leaf extract (sea lavender extract), aloe barbadensis gel* (organic aloe vera gel), sodium lauryl glucose carboxylate, lavandula angustifolia flower extract (lavender extract), rosmarinus officinalis leaf extract (rosemary extract), salvia officinalis leaf extract (sage extract), thymus vulgaris flower/leaf extract (thyme extract), tocopherol (natural E vitamin), coco alcohol (alcohol from coco shell), lauryl glucoside (non inonic surfactant from coco and glucose), vinegar (vegetable vinegar from: lavender, rosemary, sage, and thyme), sodium chloride (salt : thickener), sodium sulfate (foaming and cleansing base from coco shell), dicaprylyl ether (and) lauryl alcohol, glycine soja (non GM soja extract), potassium hydroxide, dehydroacetic acid, (and) benzyl alcohol (preservative systems), perfume, benzyl alcohol, sodium benzoate (and) potassium sorbate (preservative systems), limonene, linalool.
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych

12 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś szampon Coslys ze zbożami i byłam z niego zadowolona ale ten też mnie zainteresował, a zwłaszcza to że kolor farby utrzymuje się na włosach dłużej. Farbuję włosy henną Khadi i ciekawa jestem czy też by zatrzymał kolor na dłużej. Chyba trzeba będzie wypróbować to na własnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że najlepiej sprawdzić na własnych włosach

      Usuń
  2. Nie farbuje od lat, ale marka Coslys bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi za mną ich szampon do tłustych... i odżywka.... przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuszę i ja
      szampon do tłustych też mnie kusi, w lecie mam właśnie problem z przetłuszczaniem włosów

      Usuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej marce,nigdy też nie farbowałam włosów ale często używam produktów przeznaczonych to włosów farbowanych bo są po postu bardziej pielęgnacyjne,chętnie przetestuję odżywkę z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  5. Do moich włosów pewnie też by się nadawał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sprawdzić na swoich włosach, każda skóra może inaczej reagować

      Usuń
  6. Coslys to wsaniała marka. Kiedy potrzebuję mocnego oczyszczenia używam szamponu do włosów przetłuszczających się. Cudownie pachnie miętą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.