wtorek, 4 października 2016

Nowości - Matique i Hagi

Weekend szalonych zniżek za nami, cieszę się więc wspaniałymi nowościami. Lubię pachnące kosmetyki, które umilą mi z pewnością jesienne chłody. Oto moje jesienne nowości.


Lakier do paznokci So Bio etic w pięknym kolorze Rouge uwiódł mnie od razu. Lubię taki kolor na paznokciach. Odmładzająca woda micelarna tej marki zadba o skuteczny demakijaż. Woda perfumowana Kwiat Lotosu Acorelle to pierwsza woda tej marki u mnie. Jestem jej bardzo ciekawa. Złuszczający peeling Madara zachwycił mnie od pierwszego użycia. Z pewnością pojawią się recenzje.


Świeca sojowa - Korzenna Pomarańcza ma obłędny zapach. Za sam wygląd ją uwielbiam. Świeca na bazie ekologicznego wosku sojowego i naturalnych olejków eterycznych z pomarańczy, goździka, cynamonu i mandarynki. Idealna na jesień. Naturalny cytrusowy scrub z olejem konopnym i makadamia pachnie cytrusowo i bardzo orzeźwiająco. Jako wielbicielka naturalnych mydełek wrzuciłam do koszyka cztery mydełka: z masłem tucuma, ze złotem, z przyprawami korzennymi i z czerwoną glinką. Jesień będzie niesamowicie pachnąca.

Ciekawa jestem Waszych jesiennych nowości.

Pozdrowienia
violka42

10 komentarzy:

  1. Wspaniałe zakupy! Bardzo mi się podobają :) Żadnego z tych kosmetyków nie znam. Mam co prawda trzy mydełka Hagi ale jeszcze ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, super nowości, ta świeca robi wrażenie, właśnie jej jestem najbardziej ciekawa. wygląda trochę retro

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tych produktów, ale chyba skuszę się na mydełka (może na początek jedno) :D U mnie na jesień pojawiło się serum z witaminą C (LIQ CC rich) i to był dobry pomysł. Świetnie działa na moją cerę. Jest bardziej elastyczna i promienna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturalne mydełka są wspaniała, warto się skusić

      Usuń
  4. Cudowne zakupy ;) z micela będziesz zadowolona. Dużo miceli już miałam - ten jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.