wtorek, 27 września 2011

ARGILE PROVENCE Płyn Micelarny do demakijażu

Lubię szybki demakijaż wieczorem dlatego lubię płyny micelarne. Zwykłe mleczka zajmują dużo czasu i trzeba je zawsze jeszcze zmyć. Wolę szybki ruch wacikiem i gotowe. Szukałam i przetestowałam wiele płynów. I w końcu znalazłam odpowiedni dla siebie. Wybrałam płyn micelarny ARGILE PROVENCE BIO. Bardzo lubię ten płyn. Przykładam nasączony wacik do oka, chwilę przytrzymuję i gotowe. Zmywanie tuszu jest szybkie i przyjemne. I co najważniejsze, nie trzeba trzeć oka. Skóra wokół oczu jest bardzo delikatna i podatna na rozciąganie. Mocne tarcie osłabia ją i przyspiesza pojawianie się zmarszczek. Dlatego unikam gwałtownych ruchów w tej okolicy.





Płyn jest bardzo przyjemny w stosowaniu, nie szczypie w oczy i posiada certyfikat Ecocert. Nie trzeba zmywać go wodą.


Płyn można kupić tutaj, a z moim kodem vj-2332 jeszcze 5% taniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.