czwartek, 13 września 2012

LUVOS maseczka nawilżająca z olejkiem migdałowym

Nieraz już pisałam, że bardzo lubię maseczki. Gdy nie mam wiele czasu  z przyjemnością sięgam po maseczki w saszetce. Szybko się je aplikuje i z reguły nie szukam już wymówek, że nie mam na to czasu. Byłam bardzo ciekawa maseczek w saszetce Luvos. Nie stosowałam do tej pory maseczek do twarzy tej marki, ale po użyciu szamponu, o którym pisałam tutaj przekonałam się, że kosmetyki z glinką są stworzone dla mnie.

Pierwszą maseczką, jaka wybrałam jest maseczka nawilżająca na bazie glinki mineralnej oraz cennego olejku migdałowego. Przywraca odpowiedni poziom wilgoci w skórze, dodaje witalności i naturalnej elastyczności.
 
Maseczkę nakładam równomiernie na twarz, szyję i dekolt, omijając okolice oczu i ust. Pozostawiam na 10-15 minut, a następnie zmywam mokrą chusteczką.

Maseczka jest bardzo gęsta o brunatnym kolorze. Dobrze się ją nakłada. Przypomina gęsty, ciemny podkład na twarzy. Przynajmniej ja mam takie odczucie. Pachnie delikatnie migdałami. Po około 15 minutach zaczyna wysychać na twarzy i jest to czas na zmycie maseczki. Ponieważ maseczka jest gęsta zmycie samą wodą nie jest zbyt łatwe. Idealnie nadają się do tego nasączane chusteczki dla niemowląt, np. Babydream.  Ścieram chusteczką twarz, szyję i dekolt, opłukuję chusteczkę pod bieżącą wodą i tak do skutku.  
Po zmyciu skóra jest nawilżona i gładka. Stosuję ją głównie wieczorem dla relaksu.
Maseczka bardzo mi odpowiada i jestem bardzo ciekawa pozostałych maseczek Luvos.

Saszetka ma pojemność: 2 x 7,5 ml i kosztuje 7,60 zł. Myślę, że jak na maseczkę z certyfikatem BDiH to cena nie jest wygórowana.

Chciałam jeszcze zaznaczyć, że moja opinia jest moją własną oceną danego produktu.  To, co mnie odpowiada, komuś innemu może wcale nie przypaść do gustu. I odwrotnie. To, co mnie nie zachwyciło może zachwycić kogoś innego. Tak to już bywa, że każdy czegoś innego oczekuje. Trzeba samemu przekonać się czy coś nam odpowiada czy też nie.


Jeśli macie ochotę wypróbować te właśnie maseczki to chciałam Wam przypomnieć, że w sklepie  zdrowe-kosmetyki.pl możecie skorzystać z kodu rabatowego: wrzesienzluvosem, który upoważnia aż do 15% rabatu na kosmetyki Luvos. Kod należy wpisać w zamówieniu i jest on ważny do 30 września 2012 r.

 
Skład:
Aqua, Sorbitol, Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Loess, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Prunus Amygdalus dulcis oil (Mandelöl)*, Glyceryl Stearate, Cetearyl Glucoside, Bentonite, Xylityl Glucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Helianthus Annuus (Sonnenblumen) Seed Oil*, Tocopherol (Vitamin E), Mares Sal (Meersalz), Xanthan, Sodium Hydroxyde, Parfum (aus naturreinen ätherischen Ölen, enthält Citronellol), CI 77891 (Titandioxyd), CI 77492, CI 77499, CI 77491 (Eisenoxyde). * Aus kontrolliert biologischem Anbau.



4 komentarze:

  1. Maseczki w saszetkach to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pzrejrzalam ich kosmetyki jak dla mnie za drogie :) szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. jestam tych maseczek bardzo ciekawa wiec jak gdzies znajde to napewno kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są dostępne w sklepie zdrowe-kosmetyki.pl
      dodatkowo do końca września 15% taniej

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.