czwartek, 16 maja 2013

Zakupy czyli ciąg dalszy różanych przyjemności

Weekend majowy obfitował w wiele różnego rodzaju pokus kosmetycznych. W sklepie, w którym lubię robić zakupy klik wielbiciele róż w kosmetykach mogli kupić różane kosmetyki z 7% rabatem. Jako wielbicielka różanych kosmetyków nie mogłam oprzeć się pokusie zakupów i skorzystałam z okazji.



W moim koszyku znalazły się kosmetyki, których jeszcze nie miałam okazji poznać.

LAVERA Odżywka do włosów mleczko różane
LAVERA Balsam do ciała z dziką różą
SO BIO etic różana woda micelarna do demakijażu
SANTE szampon velvet rose

Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków.
Pozdrawiam z różaną nutą
violka42

20 komentarzy:

  1. Fajne zakupki :) Nie znam Lavery ale będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tymi kosmetykami,ale być może kiedyś się skuszę na ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te kosmetyki z chęcią kupiłabym. Miałam szampon Sante z tej serii ale inny rodzaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem jak ten szampon sprawdzi się u mnie

      Usuń
  4. Ja jestem ciekawa micelka z wodą różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zakupy, daj znac jak odżywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się już doczekać recenzji ;)
    Interesują mnie kosmetyki Lavera ale na razie zrobiłam zakupy w e-naturalne i jestem spłukana...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak skończysz zapasy to może pokusisz się na Laverę, ja nie żałuję wyboru

      Usuń
  7. Wspaniałe zakupy:) Uwielbiam! Ja zaczynam swoją przygodę z kosmetykami naturalnymi:) Nie dalej, jak dziś otrzymałam paczuszkę z naturalnym lakierem, kredką do oczu, balsamem do ust i kremem do rąk Lavera:) Robię rewolucję w swojej kosmetyczce:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo ciekawa kolorówki z Lavery

      Usuń
  8. Znam marki ale osobiście nie miałam tych produktów. Naprawdę jest ogromny wybór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, na wybór nie można narzekać

      Usuń
  9. Ostatnio też robiłam zakupy w tym sklepie ale skusiłam się na promocję kosmetyków z nagietkiem. Jutro idę do nich odebrać paczuchę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa tych kosmetyków z nagietkiem

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.