sobota, 10 czerwca 2017

Zielone Laboratorium energetyzujący żel do mycia z żurawiną i jabłkiem

Kosmetyki z Zielonego Laboratorium zawierają wyłącznie naturalne, bezpieczne komponenty. W ich składzie znajdują się soki owocowe i warzywne, a nośnikami substancji aktywnych są przebadane i proste bazy kosmetyczne. Nie ma w nich PEG-ów, silikonów, parabenów. Są całkowicie wegańskie. Część wpływów z ich sprzedaży wspiera fundacje na rzecz zwierząt. Jak dotąd poznałam tylko jeden ich kosmetyk. Był w jednym z pierwszych boxów Naturalnie z Pudełka. Ostatnio przeglądając naturalne boxy natrafiłam na ten żel i przypomniałam sobie, że byłam z niego bardzo zadowolona.
 
 
Energetyzujący żel do mycia z żurawiną i jabłkiem bardzo mile wspominam. Uprzyjemniał mi poranny prysznic ponieważ działał niezwykle orzeźwiająco. Zapach rześki, lekko cytrusowy z nutą żurawiny i kwaskowości. Żel o konsystencji lekkiej galaretki z zatopionymi drobinkami żurawiny lekko się pienił, był delikatny, nie podrażniał skóry i pozostawiał ją miękką i delikatnie pachnącą.  Do porannego mycia sprawdzał  się idealnie. Mam teraz ochotę na poznanie innych kosmetyków z Zielonego Laboratorium. 

"Zielone Laboratorium zrodziło się z troski o współmieszkańców naszej planety, połączonej z profesjonalną wiedzą na temat tworzenia kosmetyków wysokiej jakości. Wierzymy, że otaczającą nas rzeczywistość kształtują codzienne wybory. Nasza misja opiera się na poczuciu odpowiedzialności za świat i szacunku do wszystkich istot żywych. Zielone Laboratorium zrodziło się z troski o współmieszkańców naszej planety, połączonej z profesjonalną wiedzą na temat tworzenia kosmetyków wysokiej jakości. Wierzymy, że otaczającą nas rzeczywistość kształtują codzienne wybory. Nasza misja opiera się na poczuciu odpowiedzialności za świat i szacunku do wszystkich istot żywych.
Kosmetyki, które produkujemy, są całkowicie wegańskie. Nie zawierają składników ani zanieczyszczeń pochodzenia zwierzęcego. Stworzenie w pełni wegańskich produktów wymaga determinacji i jest możliwe tylko dzięki zaangażowaniu w cały proces – od komponowania receptury po wybór etycznych środków transportu. Jako weganki nie pozwalamy sobie na żadną taryfę ulgową".

I to mi się bardzo podoba.
Znacie kosmetyki z Zielonego Laboratorium?

Pozdrowienia
violka42

8 komentarzy:

  1. Żel wygląda jak stare jabłko! niezwykle zachęcający! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzą mi się ich kosmetyki, kiedyś na pewno sobie je sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam ochotę na poznanie innych kosmetyków tej marki

      Usuń
  3. miałam ten żel ale to było tak dawno, że już go dobrze nie pamiętam, a może to była inna wersja...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę markę. Fajne dziewczyny ją stworzyły, podoba mi się ich filozofia.
    Kupiłam sobie ich kilka rzeczy. Najmilej wspominam odżywkę myjącą do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ochotę poznać również inne kosmetyki tej marki

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.