czwartek, 21 września 2017

EKOTYKI II czyli Targi Kosmetyków Naturalnych




EKOTYKI czyli Targi Kosmetyków Naturalnych odbędą się poraz drugi 30 września 2017r. w Krakowie w Forum Przestrzenie. Byłam na pierwszych Targach w marcu tego roku. To była świetna okazja dla fanów naturalnych kosmetyków i dla tych, którzy chcieli poznać naturalną drogę pielęgnacji. Wspaniała atmosfera, wspaniali ludzie, po prostu naturalna pasja. Warto skorzystać z takiej okazji.

Zdjęcie użytkownika EKOtyki - Targi Kosmetyków Naturalnych.
W obecnej edycji pojawią się także marki, których nie było podczas pierwszej edycji. To prawdziwa gratka dla fanów naturalnych kosmetyków. Wśród tych naturalnych marek najbardziej  cieszą mnie: Ministerstwo Dobrego Mydła, Hagi, Mydlarnia 4 Szpaki, Saisona, Iossi, Wytwórnia Mydła i Mydło Stacja. Mam zamiar bliżej zapoznać się z ofertą tych marek. To będzie fascynująca naturalna podróż.
Dla przypomnienia, takie oto cuda cieszyły moje oko podczas pierwszej edycji.


Kto się wybiera na EKOTYKI?

Pozdrowienia
violka42

10 komentarzy:

  1. Mi moze uda sie w listopadzie wybrac na ekocuda w wawie. Mam nadzieje, ze nic mi juz nie wypadnie w tym terminie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Warszawy mam za daleko ale takie Ekocuda mnie również kuszą

      Usuń
  2. W Warszawie 25-26 listopada odbędą się targi Ekocuda. Zamierzam się wybrać razem z córką. Już nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że nic nam w tym nie przeszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo nie wiedziałam o istnieniu tych targów :D Do Krakowa mam blisko więc może się wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc. Jak wygląda kwestia cen na takich targach? Czy jest drożej niż na stronach internetowych tych sklepów czy moze ceny sa bardziej atrakcyjne?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.