czwartek, 19 października 2017

Czyste Mydło: mydła kastylijskie Kwiat Lipy, Luksusowe Spa oraz Mleko i Miód

Uwielbiam naturalne mydełka i zawsze mam kilka, żeby nie napisać kilkanaście na stanie. Czyste Mydło już dawno opuściło moją łazienkę, pora więc poświęcić tym mydełkom trochę uwagi. Kwiat Lipy, Luksusowe Spa oraz Mleko i Miód cieszą oko. Bardzo miło je wspominam i chętnie wypróbowałabym inne kostki.


"Nasze mydła wytwarzamy tylko z naturalnych składników, według sprawdzonych tradycyjnych receptur zbieranych podczas naszych podróży po całym świecie. Nie znajdziesz w nich SLS i parabenów. Tak jak i Ty kochamy zwierzęta, więc nasze mydła są w pełni wegańskie. Nasze mydła zawierają naturalne, delikatne składniki, które nie powodują uczuleń, suchości czy podrażnienia. Zawierają witaminy, trójglicerydy, olejki eteryczne, środki bakterio i grzybobójcze i inne dobroczynne składniki, ale zawsze pochodzące bezpośrednio od naturalnych składników, a nie dodawane sztucznie".

Wszystkie trzy mydełka w zasadzie są do siebie podobne. Wytworzone według tradycyjnej rzemieślniczej receptury zgodnie z procedurą „zimnego procesu” pozwalającą zatrzymać wewnątrz całą nawilżająca glicerynę i nie zniszczyć dobroczynnych naturalnych składników. Dobrze oczyszczają skórę, nie powodują podrażnień ani wysuszenia skóry. Tworzą przyjemną, kremową delikatnie pachnącą pianę. Nie rozmakają na mydelniczce. Różnią się w zasadzie tylko zapachem, dodatkowo w moim odczuciu mydło Mleko i Miód było bardziej tłuste niż pozostałe. Mydło Kastylijskie z Kwiatem Lipy pachnie delikatnie, trochę kwiatowo i letnio posypane kwiatami lipy wygląda bardzo zjawiskowo. Luksusowe Spa to przyjemny zapach przywodzący na myśl czystość i świeżość dnia. Mleko i Miód to tłuściejsze i najładniej pachnące mydełko. Zapach kwiatowo - miodowy bardzo ulotny i taki nieoczywisty. Uwielbiałam to mydło najbardziej. Mydełka od Czyste Mydło są delikatne w działaniu i w zapachu. To prawdziwy powiew czystości. Jest w czym wybierać klik.

Znacie te mydełka?

Pozdrowienia
violka42

4 komentarze:

  1. Miałam kiedyś jedną kostkę Czystego Mydła, a mianowicie mydło kastylijskie peeling kawowy i podobało mi się. Zamierzałam poznać także inne mydła tej marki ale wiesz jak to jest. Co chwilę odkrywa się jakąś nową, mydlaną markę i chce się poznać nowości. Powrót do już trochę poznanych marek odkłada się i to czasem na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam chyba nagietkowe i pamiętam, że miałam nadzieję, że będzie ładniejsze :D Jakieś takie na zdjęciu się wydawało fajne. Ale działanie jak najbardziej w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są faktycznie delikatne w zapachu, działanie bardzo mi odpowiada

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.