niedziela, 10 grudnia 2017

"Mydło i mazidło czyli jak zostać czarownicą"

Lubię dobre książki. Książki, które zachęcają do działania, są napisane w niebanalny sposób oraz pozostawiają niezapomniane chwile. Jeśli jeszcze do tego wnoszą element zaskoczenia i fascynacji, to tym bardziej mnie cieszą. Taką właśnie książką jest "Mydło i mazidło czyli jak zostać czarownicą". 
Kilka słów od Autora:
Poradnik, który trzymasz w dłoniach, jest zbiorem przepisów ułożonych według swojego przeznaczenia i oznaczonych odpowiednim stopniem trudności. Wędrując szlakiem wyznaczonym przez magiczne zaklęcia dowiesz się, jak krok po kroku przygotować własne perfumy, toniki, mgiełki, maseczki, mydła, peelingi, mieszaniny olejowe i wiele innych. Jestem absolutnie pewna, że każda z Was znajdzie w nim coś dla siebie
Większość składników magicznych receptur znajdziesz w swojej kuchni, spiżarni i ogrodzie. Nieco rzadsze ingrediencje możesz nabyć w aptekach, sklepach zielarskich lub Internecie.
A teraz... do dzieła!
Daj się porwać w magiczną podróż do świata pełnego kolorów, zapachów i naturalnego piękna, z domku na kurzej stopce, wprost do luksusowego spa.
Abrakadabra!

Poradnik jest bardzo ładnie wydany, podoba mi się szata graficzna, ciekawa czcionka, zdjęcia i oczywiście treść. To ogrom wiedzy, która nie przytłacza, a bardzo dobrze wchodzi do głowy. Bez zadęcia, ciekawie, wnikliwie i prosto napisane. Każdy odnajdzie  w tej pozycji, to czego potrzebuje. Początkujący pigułkę wiedzy, bardziej zaawansowani przyjemną lekturę i dalszy motor do działania. Zawsze przecież można spróbować czegoś nowego lub modyfikować przepisy wedle własnego uznania. Po prostu dla każdego coś dobrego.
W książce znajdziemy analizę INCI czyli to, co nam służy, a co szkodzi. Magiczny przybornik, czyli to, co każda początkująca czarownica  musi posiadać oraz oczywiście receptury. Receptury gotowe, opisane i uwiecznione na zdjęciach. Receptury mają również określony poziom trudności wykonania. Nie pozostaje już nic innego jak zabrać się do dzieła. Bardzo się cieszę, że mam ten poradnik w domu.

Książka może być świetnym pomysłem na prezent. Z pewnością zaskoczy i ucieszy niejedną osobę. 
Pozdrowienia
violka42

4 komentarze:

  1. Fajna książka :) bardzo ją lubię. Koleżanki też z ciekawością przeglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wydana ta książka. Skusiłam się i wzięłam udział w konkursie. Moja odpowiedź wysłana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.