niedziela, 23 października 2011

ARGILE PROVENCE Krem Karite Bio 75ML

Kolejny kosmetyk z mojej ulubionej marki ARGILE PROVENCE to krem Karite Bio z olejem z pestek winogron.



Naturado oferuje unikalny, naturalny krem ochronny, 100%  masło Karite Bio.
Polecany do pielęgnacji suchej skóry, ust, masażu ciała, a także do cienkich, pozbawionych blasku włosów. Rygorystyczna selekcja orzechów Shea użytych do produkcji gwarantuje wysoką jakość masła.
Wyjątkowo bogaty skład witaminy A, D, E i F nadaje mu właściwości unikatowe. Zagwarantowano, że kosmetyk nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników, czy syntetycznych perfum.

To mój pierwszy krem karite i od razu zaskoczenie. Pozytywne oczywiście.
Zastosowałam krem na twarz i ciało. Krem pachnie przepięknie. Wyczuwam nutę orzechową i jakby migdałową. Nie jest to bardzo nachalny zapach. Taki w sam raz. Skóra wchłonęła bardzo szybko zaaplikowaną porcję kremu. Skóra na twarzy była gładka i miękka. Wbrew obawom twarz nie świeciła się wcale. Konsystencja białego kremu i delikatność bitej śmietany. Takie mam skojarzenia. Moja skóra wchłonęła ten przyjemny krem do matu.
Tworzy na skórze cienką warstewkę. Uważam, że będzie to również świetny krem na zimę. Oczywiście nie tylko. Jestem naprawdę pod wrażeniem tego kremu. Z pewnością będzie ze mną na stałe.

Dodatkowym atutem jest to, że posiada certyfikaty:

     



Kilka słów o masełku Shea 

Drewo Karite jest uważane w Afryce za święte: żywi, leczy, służy rytualnym namaszczeniom. Pozwala ludziom przetrwać. Olej z afrykańskiego masłosza zwanym masłem Shea lub Karite to kosmetyk uniwersalny.


Drzewo Karite rośnie wyłącznie w dzikim, pierwotnym buszu. Dorasta do 15 metrów wysokości. Najwięcej owoców daje od 50 do 100 lat. Są to orzechy wielkości około 4 cm podobne do śliwek. Zawierają 50% tłuszczu. Masłosz to drzewo czczone przez mieszkańców Afryki. 




Zalety masła Shea:                  
- doskonale nawilża i uelastycznia skórę,
- opóźnia proces starzenia się skóry,
- zapobiega rozstępom i pomaga w walce z cellulitem,
- chroni włosy, dodaje im elastyczności i witalności,
- może być stosowane nawet u małych dzieci,
- chroni przed zimnem i mrozem,
- chroni przed poparzeniami słonecznymi,
- likwiduje przebarwienia.


Jak widać jest ono naprawdę niesamowite.

Można je kupić w sklepie Biolander.

Z moim kodem vj-2332 będzie jeszcze 5% tańsze.




1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.