poniedziałek, 26 grudnia 2011

Ach te cudowne prezenty.........

Święta nadal trwają, a ja cieszę się z prezentów, jakie w tym roku dostałam pod choinką.

Jestem bardzo zadowolona i nadal w świątecznym nastroju. Uwielbiam Boże Narodzenie za możliwość spędzenia tego czasu z rodziną i  uczucie miłości, jakie mnie w tym szczególnym czasie otacza.


Mój świąteczny prezent jest super, mam to, co uwielbiam: dobrą książkę i kosmetyki...........


Oczywiście nie mogło zabraknąć tam naturalnych kosmetyków. Dostałam magiczne i przecudowne kosmetyki Feniqia. Zapach zniewalający i po prostu jestem wniebowzięta. Fenigia ma w sobie coś urzekającego.


Wyglądają super i takie są. Jeśli i Wam się spodobały, to możecie je kupić w sklepie Biolander.


Nie zapomnijcie o kodzie rabatowym vj-2332. 
Zapewni on 5% zniżki na wszystkie kosmetyki.


4 komentarze:

  1. Wspaniałe prezenty! Skoro Mikołaj był taki hojny to pewnie przez cały rok byłaś bardzo grzeczną dziewczynką...

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, Mikołaj był hojny, a co do grzecznej dziewczynki to różnie z tym bywało

    OdpowiedzUsuń
  3. noo prezenty genialne :)

    Zapraszam!
    luthieenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.