niedziela, 18 grudnia 2011

ARGILE PROVENCE Regenerujący szampon do włosów po opalaniu Bio 200ml

Jako fanka marki Argile Provence wybrałam specjalny szampon Naturado do zastosowania po opalaniu, po kąpieli morskiej i po kąpieli w basenie. 
Szampon ten usuwa dokładnie sól, pot, czy chlor. Szampon Naturado jest idealnym sprzymierzeńcem do skutecznego oczyszczania włosów delikatnych.



Może się zdziwicie, że w zimie stosuję taki szampon. Ale kupiłam go ze względu na jego działanie oczyszczające włosy z zapachu chloru. Regularnie chodzę na basen i zapach chloru mimo czepka jest na włosach bardzo intensywny. Nie lubię tego zapachu, dlatego też kupiłam ten szampon. 




Jego bogata piana i delikatny zapach pozwalają przedłużyć przyjemność po intensywnym pływaniu w basenie.
Szampon bardzo dobrze się pieni i jest bardzo wydajny. Pozostawia włosy miękkie i delikatne.


Szampon kupiłam w sklepie Biolander.


Z kodem rabatowym vj-2332 zapłacicie za niego 5% mniej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.