piątek, 30 grudnia 2011

Jeszcze kilka słów o naturalnych kosmetykach.

Naturalne kosmetyki to moje kosmetyczne odkrycie w tym kończącym się roku. Odkąd zaczęłam je stosować zaczęłam zwracać uwagę na to, co mnie otacza. Inaczej postrzegam świat i to, co wokół mnie. Zawsze uwielbiałam kontakt z naturą, dlatego tez przestawienie się na naturalną pielęgnację nie było dla mnie istotnym problemem. Widzę efekty i skuteczność działania tych kosmetyków.
Wybór naturalnych kosmetyków jest naprawdę duży i bez problemu znalazłam wszystko, czego potrzebuję do naturalnej pielęgnacji.


Spośród wielu marek najbliższa jest mi ARGILE PROVENCE. Jest to marka, która w swojej ofercie ma wszystko: kremy do twarzy, maseczki, peelingi, balsamy do ciała, żele pod prysznic, szampony, odżywki, oleje, hydrolaty, kosmetyki do makijażu, a nawet pasty do zębów. Można wybrać kosmetyki dla siebie, bo oferta jest naprawdę imponująca. Mamy do wyboru wersje podróżne o mniejszej pojemności, np. 100 ml, lub o mega pojemności, np. szampony XXL - 1000 ml. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Jest to marka, która w pełni mnie zadowala zarówno pod względem jakości jak i skuteczności.


Dla koneserów (choć nie tylko) naturalnej pielęgnacji idealna będzie ALEPIA. To marka godna zaufania. Samo słowo Alep gwarantuje jakość i niezawodność. Mydła i oleje dają poczucie czystej i zadbanej skóry. Idealne do stworzenia własnego Hammam w domowym zaciszu. Osoby z problemami skórnymi również mogą stosować tą markę bez obaw.

Dla osób, które uważają, że naturalna pielęgnacja jest droga polecam MARILOU BIO, gdzie znajdziecie mnóstwo świetnych kosmetyków w rozsądnej cenie. To kosmetyki posiadające certyfikat Ecocert. Ich cena(19.00 zł) jest bardzo korzystna 
i można właśnie od tej marki zacząć naturalna przygodę. Polecam z czystym sumieniem.



Jak widzicie to tylko kilka marek naturalnych kosmetyków. Jest ich bardzo dużo. 

Swoje kosmetyki kupuję tylko w sklepie Biolander.
To sklep, który spełnia wszystkie moje oczekiwania. Zapraszam więc na zakupy.

Pamiętajcie o kodzie rabatowym vj-2332, który zapewni Wam 5% zniżki. Wystarczy tylko wpisać w zamówieniu ten kod.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.