poniedziałek, 2 kwietnia 2012

TAG: Siedem grzechów głównych - kosmetycznie

Do zabawy zaprosiła mnie autorka bloga zielony-koszyczek, której bardzo dziękuję.

Zasady: 

1. Odpowiedz na 7 pytań. 

2. Utwórz osobny post oraz zamieść informację kto Cię otagował. 

3. Przekaż zabawę innym blogerkom. 

CHCIWOŚĆ 

Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz? 

Najdroższy kosmetyk, jaki miałam to OMINDIA Maseczka Ayurvedyjska z Ziołami, Wodą Różaną i aplikatorem.  Muszę przyznać, że po przeczytaniu opisu tej maseczki byłam bardzo zaintrygowana. Nigdy wcześniej nie spotkałam się Rytuałem ajuwerdyjskim. 
To maseczka z górnej półki. Nie jest tania. Bogactwo roślin, które zawiera ma swoją cenę.  
Najtańszy to próbki cieni RHEA. Wspaniały pomysł na wypróbowanie nowych kolorów cieni. 

GNIEW 

Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? 
Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia? 


Nienawidzę lakierów i pianek do włosów.  Uwielbiam mydła naturalne. Ostatnio zapałałam miłością do tych z oślim mlekiem. Uwielbiam.


Najtrudniejsze di zdobycia są szampony Alepii, na które czaję się od początku mojej drogi z naturalnymi kosmetykami. Może się doczekam?



OBŻARSTWO 

Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze? 

Uwielbiam naturalne błyszczyki i balsamy do ust. Wiem, że nie szkodzą i oblizywanie ust mi nie zaszkodzi.  Waniliowy MARILOU BIO to mój faworyt.



LENISTWO 

Których kosmetyków nie używasz z lenistwa? 
Nie używam kremów do rąk tak często jak powinnam. Zwykle stosuję oleje do ciała, a potem mam coś jeszcze do zrobienia i tak już w łóżku przypominam sobie o tym.

DUMA 

Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie? 


Lubię błyszczące i zadbane usta. Jeśli są miękkie i błyszczące przyciągają uwagę. Dlatego balsam do ust zawsze mam w torebce i w kieszeni również.

POŻĄDANIE 

Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej? 


Liczy się to coś, co przyciąga jak magnes. Inteligencja i poczucie humoru. Lubię też jak mężczyzna ładnie pachnie i ma zadbane ręce. 

ZAZDROŚĆ 

Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?
Lubię naturalne kosmetyki i one zawsze mnie cieszą zwłaszcza jak dostanę takie, jakich jeszcze nie używałam.

Do zabawy serdecznie zapraszam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.