czwartek, 24 maja 2012

CHARME D'ORIENT Savon Noir w płynie o zapachu Ambry Bio

zdjęcie: naturaija-violka42.blogspot.com
Lubię we własnej łazience od czasu do czasu tworzyć swoje małe rytuały piękna. Daje mi to poczucie relaksu i uspokaja po ciężkim dniu. Jak dotąd niezawodnym sprzymierzeńcem pięknej skóry jest niezastąpiony duet Savon noir i rękawica kessa.
Lubię eksperymentować i próbować wciąż czegoś nowego. Tak więc w mojej łazience znalazło się w końcu  Savon Noir w płynie o zapachu Ambry Bio.







Savon noir to 100% naturalne mydło stosowane od wieków w Hammamach i łaźniach tureckich. To znany i ceniony produkt o magicznych walorach pielęgnacyjnych. 
To pierwsze Savon noir w płynie, jakie stosuję. Do tej pory używałam tych w słoiczkach o konsystencji galaretki. To mydło jest w postaci żelu zamkniętego w higienicznym opakowaniu z pompką. Jest to bardzo dobre rozwiązanie ponieważ woda nie powinna dostać się do savon noir. Do tej pory nabierałam potrzebną ilość mydła do miseczki i zabierałam ją pod prysznic. Teraz jest to prostsze. Wystarczy nacisnąć pompkę i gotowe. 
zdjęcie: naturaija-violka42.blogspot.com

Savon noir o zapachu Ambry tworzy na ciele delikatną emulsję, pachnie ciepło, korzennie. Lubię ten zapach. Jest inny niż klasyczne Savon noir. Mnie urzeka głębią działania i luksusem stosowania.
Mydło to zostało wzbogacone olejem sezamowym i słonecznikowym.
Dzięki swoim właściwościom nawilżającym zmiękcza oraz bardzo skutecznie i dogłębnie odżywia skórę. Savon Noir służy do przygotowania skóry do peelingu. Jest bardzo łagodne i skuteczne.
Oczyszcza skórę z martwych komórek, toksyn, zanieczyszczeń choć nie zawiera w sobie żadnych drobinek.


Na początku należy dobrze nawilżyć ciało pod dobrze ciepłym prysznicem. Następnie nanieść mydło, które staje się emulsją i zostawić na 3-4 minuty aby skóra zaczerpnęła cudownych właściwości tego mydła. Spłukać i następnie przystąpić do peelingu z zastosowaniem rękawicy Kessa.
Więcej o Kessie pisałam  tutaj.

Mogę z całą pewnością napisać, że kocham każde Savon noir bez wyjątku. Po prostu rewelacja dla ciała. Czuję jak moja skóra oddycha. Jest tak gładka w dotyku, że z niecierpliwością planuję kolejne rytuały piękna w swojej łazience.

Kosmetyki CHARME D'ORIENT to kosmetyki luksusowe. Każdy, kto zna kosmetyki tej marki z pewnością to potwierdzi. 


zdjęcie: naturaija-violka42.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.