piątek, 21 października 2011

ALEPIA Kessa"Best" rękawica do Peelingu

Kessa jest tradycyjną rękawicą w Hammam służąca do głębokiego oczyszczania skóry z martwego naskórka i wszystkich nieczystości z użyciem czarnego mydła lub glinki Rhassoul.




Jak już wcześniej pisałam tutaj rękawica Kessa razem z Savon noir tworzy duet niezastąpiony w walce o piękną skórę.
Rękawicę Kessa stosujemy na szyję, ramiona, biodra, brzuch i stopy.


KORZYŚCI:
- jedwabiście gładka skóra,
- głęboko oczyszczona z martwych komórek, 
- dobrze przygotowana do aplikacj kremów, olejów, balsamów,
- pomaga w walce z cellulitem,
- skóra nabiera zdrowego koloru, jest dobrze dotleniona.

 Jak stosować?

Przed przystąpieniem do masażu rękawicą Kessa najpierw należy nawilżyć ciało (dość ciepłym strumieniem) aby skóra zmiękła i otworzyły się pory.
Następnie zaaplikować czarne mydło (odrobinę mydła rozcieramy w dłoniach aż powstanie delikatna emulsja i nacieramy nią całe ciało) - więcej o stosowaniu czarnego mydła tutaj
Odczekać kilka minut i delikatnie spłukując mydło przystąpić do masażu rękawicą Kessa.
Trzeć dość mocno ruchami kulistymi aby dokładnie usunąć martwy naskórek i pobudzić krążenie krwi i limfy.
Na koniec spłukać letnią wodą.
Następnie umyć całe ciało najlepiej mydłem Alep.
Na końcu wmasować w skórę ulubiony balsam lub olejek do ciała.

Rękawica Kessa razem z Savon noir sprawia, że skóra jest jedwabiście gładka i oczyszczona z martwych komórek. Skóra bardzo dobrze chłonie balsam lub olejek, którym posmarujemy ciało.
Stosowałam wiele różnego rodzaju gąbek, rękawic, szczotek i masażerów do ciała i muszę stwierdzić, że Kessa jest najlepsza. Siła tarcia skóry zależy od nas samych. 
Efekt, jaki otrzymałam bardzo mnie zaskoczył. Wiele rękawic dostępnych w sklepie jest zbyt twarda lub ostra dla skóry z problemami naczynkowymi na nogach. Ja mam pajączki na nogach i obawiałam się takich rękawic. Kesa nie zrobiła mi krzywdy. Skóra jest gładka i zadbana.



Kessa + Savon noir to numer 1 w mojej pielęgnacji ciała. 








Rękawicę Kessa można kupić w sklepie Biolander.


Z moim kodem vj-2332 kupimy ją jeszcze 5% taniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.