środa, 17 kwietnia 2013

LAVERA łagodne mleczko do twarzy z bio-malwą i bio-migdałów

Demakijaż jest dla mnie bardzo ważnym rytuałem. Lubię mleczka, pianki i żele do demakijażu. Jednak wieczorem lubię poczuć miękkość mleczka na swojej skórze. Czuję, że moja skóra jest wtedy czysta i z wdzięcznością wchłonie nałożony krem. Moja skóra jest skłonna do przesuszeń. Mleczko, jakie wybrałam to mleczko Lavera do skóry suchej i wrażliwej.



Skóra sucha potrzebuje nawilżenia i delikatnej ochrony. Łatwo zniszczyć jej warstwę ochronną. Dlatego wybieram delikatne produkty. Mleczko to zawiera naturalne składniki roślinne pochodzące z upraw ekologicznych, z kontrolowanych dzikich zbiorów i z własnej produkcji.
Nakładam je na wacik i zmywam całą twarz, również oczy. Mleczko jest łagodne, pięknie pachnie. Zmywa makijaż bez zarzutu. Zapach delikatny uprzyjemnia demakijaż. 

Skóra jest czysta, gładka, bez podrażnień.  To zasługa bio-oleju migdałowego, który przywraca prawidłową strukturę płaszcza lipidowego skóry przy okazji zapewniając delikatne oczyszczenie skóry oraz bio-malwy, która słynie ze swoich właściwości kojących i łagodzących podrażnienia.

Plusem jest również poręczne opakowanie, które posiada z boków zwężenia, dzięki któremu butelka dobrze leży w dłoni i aplikacja jest wygodna. 
Mleczko ma pojemność 125 ml czyli niedużo. Jest jednak wydajne.
Lavera jak zwykle ma wszystko dopracowane w szczegółach. Prosta, poręczna plastikowa butelka, ładny wygląd opakowań, w środku łagodność natury. Zwiększa to komfort stosowania  i sprawia, że po te kosmetyki sięgam z przyjemnością. Jak już kiedyś pisałam lubię marki, które są już długo na rynku. Lavera, Logona, Weleda, Sante. Nie zawiodłam się na tych sprawdzonych naturalnych produktach. Chętnie po nie sięgam.

Skład INCI:
Water (Aqua), Alcohol*, Glycerin, Glycine Soja (Soybean) Oil*, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Shorea Stenoptera Butter, Xanthan Gum, Hydrogenated Palm Glycerides, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract*, Rosa Canina Fruit Extract*, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract*, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract*, Tocopherol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Hydrogenated Lecithin, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Lysolecithin, Lecithin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Fragrance (Parfum)**, Linalool**, Limonene**, Citronellol**, Citral**
* ingredients from certified organic agriculture, ** natural essential oils

Oczywiście mleczko to również duet z tonikiem. Niedługo i o nim napiszę.



7 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie. Ostatnio odkrywam Laverę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również ją odkrywam i spełnia moje oczekiwania

      Usuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Award!
    http://mangomania78.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego mleczka. Gdzie można dostać te kosmetyki?
    Czekam na więcej postów
    Obserwuję
    Pozdrawiam :)
    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam w sklepie zdrowe kosmetyki.pl, baner na pasku bocznym
      pozdrawiam również

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.