sobota, 29 listopada 2014

Jesienne zakupy

Zakupy to bardzo przyjemne zajęcie, tym przyjemniejsze, kiedy można skorzystać z promocji lub większych zniżek. Taka możliwość pojawiła się, kiedy sklep Ecokraina zorganizował w październiku wyprzedaż.
Tym sposobem w moim koszyku pojawiły się kosmetyki, którym przyglądałam się już od jakiegoś czasu.







Woda różana IKAROV i tonik Clochee

Francuska glinka czerwona w tubce Les Argiles Du Soleil

Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy Skin Blossom

Błyszczyk do ust - migdałowy pocałunek Lavera

Delikatny peeling do twarzy Natura Siberica

Organiczny żel pod prysznic BIO IQ

Odbudowujący szampon pszeniczno-owsiany Sylveco

Przeciwzmarszczkowy krem o zapachu liści pomarańczy Lilla Mai

Prowansalskie mydło z masłem karite o zapachu pomarańczy i grapefruita


Oprócz wody różanej pozostałe kosmetyki to dla mnie nowości i z pewnością pojawią się recenzje.
Znacie te kosmetyki? 

Pozdrowienia
violka42

Edit: Sklep Ecokraina wznowił działalność. Zmienił się jedynie właściciel, a sklep nadal prężnie działa klik.

11 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, miałam tylko Szampon Sylveco .

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep Ecokraina się likwiduje? Weszłam na ich stronę ale nic tam nie wskazuje na likwidację. A zakupy bardzo fajne. Spośród nich znam tylko krem Skin Blossom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprzednia właścicielka sklepu ogłosiła wyprzedaż z powodu likwidacji końcem października, sklep był zamknięty, teraz z tego co widzę, na ich stronie Ecokraina ma nowy zespół i działa nadal

      Usuń
  3. O matko! Zazdroszczę wszystkiego!
    Najbardziej les argiles (bo ich kocham!), mydła oczywiście, toniku i kremu lilla mai! Krem przeciwzmarszczkowy lilla mai od dawna mnie męczy.
    Piękne nabytki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też się nimi zachwycam zwłaszcza, że dla mnie to oprócz wody różanej same nowości

      Usuń
  4. Super zakupy. Znam tylko Clochee i Ikarov.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciepło dziękuje, jestem zaszczycona

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze super zakupy kosmetyczne. Co prawda połowy marek nie znam ale chętnie poznam coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, może wypatrzysz dla siebie coś ciekawego

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.