sobota, 19 maja 2018

ECO BOX czyli kolejne nowości

ECO BOX od beGLOSSY kupiłam na wyprzedaży głównie ze względu na pełnowymiarowe serum do twarzy figa Mokosh, które bardzo chciałam poznać. W pudełku znalazł się również peeling Clochee, płyn micelarny Vena Cosmetics oraz miniatury kremu skin food Weleda, żelu pod prysznic Derma oraz masła do ciała Naturativ. Wszystkie marki z pudełka bardzo lubię. Wakacyjna kosmetyczka powoli więc się tworzy.
 

 
Znacie te kosmetyki?
 
Pozdrowienia
violka42
 
 

6 komentarzy:

  1. Świetny box! Wszystkie kosmetyki chętnie bym przetestowała, w szczególności serum Mokosh. Ich krem figa jest całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie cieszy ten box, można poznać kilka ciekawych marek

      Usuń
  2. Świetny box, kusi mnie ten peeling!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że zostawiacie ślad po sobie.
Czytam każdy komentarz. W razie pytań piszcie, odpowiem na każde pytanie.